Waardering tekst op webshop

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpWaardering tekst op webshop
William Haarman asked 3 jaar ago
Beste, Op onze webshop komt onderin de regel: "De waardering van www.dw4trading.com bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.7/10 gebaseerd op 6 reviews." Helaas staat deze regel niet in het midden gecentreerd. Kunnen jullie dit aanpassen?
Nizella Nukic Staf answered 2 jaar ago
Hallo William, goed dat je hier contact over opneemt. In het midden staat toch altijd wel wat netter ;) Wellicht heb je het probleem inmiddels gevonden want ik zie de tekst wél gecentreerd staan nu. Klopt dat? Groeten Nizella
Dank voor je reactie,
Ik ben bezig geweest en heb het nu handmatig weten te centreren.. Groetjes, william
Nizella Nukic Staf answered 2 jaar ago
Graag gedaan, fijn dat het gelukt is! Ik wens je een hele mooie dag toe, groeten Nizella :D
William answered 2 jaar ago
Goedemorgen, Handmatig centreren ging, echter worden dan de cijfers niet bijgewerkt las ik. Kunnen jullie me helpen om de de automatische rich snipet te centreren? Alvast mijn dank.  William
Nizella Nukic Staf answered 2 jaar ago
Hallo William, soms duurt het even voordat de wijzigingen zichtbaar zijn. Ik heb het voor je nagekeken en ik zie dat de cijfers up-to-date zijn. Kun je dit controleren en mij laten weten of alles in orde is? Groeten Nizella.
William answered 2 jaar ago
Ja, dat klopt omdat ik de automatische weer aangezet heb. Je ziet ook dat het niet gecentreerd staat.
Nizella Nukic Staf answered 2 jaar ago
Hallo William, ik zie dat de tekst gecentreerd staat. Ik heb je een e-mail gestuurd met hetgeen wat ik zie. Groeten Nizella