Wanneer komt een geplaatste en gelezen beoordeling online.

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsWanneer komt een geplaatste en gelezen beoordeling online.
Sanne Frankes asked 3 jaar ago
Beste    Vandaag mijn eerste beoordeling gehad! erg blij mee. ik heb de beoordeling in het dashboard op gelezen gezet. wanneer is deze beoordeling op mijn website te lezen?  kan ik iets fout gedaan hebben of juist iets nog niet gedaan, bijvoorbeeld een API?   Alvast bedankt voor reactie    Sanne Frankes
Ismail Akhan Staf answered 3 jaar ago
Beste Sanne,   Gefeliciteerd met je eerste beoordeling! Zodra je klanten een beoordeling hebben achtergelaten, krijgen zij nog een verificatiemail toegezonden. Zodra ze de beoordeling hebben geverifieerd moet het zichtbaar zijn.   Soms komt het voor dat de verificatiemail per ongeluk wordt verwijderd. Je kunt een verificatiemail daarom opnieuw versturen door in te loggen in je WWK Dashboard  > Beoordelingen > Beheren > Zoeken naar gelezen beoordelingen > achter de betreffende beoordeling staat dan verificatiemail opnieuw versturen.   Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens je nog vele mooie beoordelingen toe!
Sanne Frankes answered 3 jaar ago
Beste Ismail Bedankt voor je reactie!  De verificatiemail was inderdaad niet goed aangekomen, hierom deze gister avond nogmaals naar de klant verzonden. Echter is de verificatiemail nog niet bij de klant binnen gekomen, wat doe ik verkeerd?  Ook heb ik nog een vraag over de instellingen op het dashboard. Bij stap 1 module blijft de software op overig staan, hij schiet hier elke keer op terug als ik opnieuw inlog. Kan dit er nog mee te maken hebben dat de beoordelingen niet helemaal goed gaan?   Met vriendelijke groet, Sanne Frankes Amazingstar
Ismail Akhan Staf answered 3 jaar ago
Beste Sanne, Ik zag dat er een typefout was gemaakt in het e-mail adres. De verificatieverzoeken werden naar een gmai.com adres gestuurd in plaats van gmail.com Ik heb het e-mail adres voor je gecorrigeerd en opnieuw een verificatiemail gestuurd. Jij hebt in ieder geval niets verkeerds gedaan! Dat de software steeds terug veranderd naar overig heeft hier in ieder geval niets mee te maken. Ik zal ons ontwikkelingsteam echter wel hiervan op de hoogte stellen.
Nielco van Walsem answered 2 jaar ago
Beste, ik heb drie keer een verificatiemail gemaild naar een klant. Alleen de klant geeft aan geen mail te hebben ontvangen. Kan het mailadres gecorrigeerd worden als er een spelfout in staat of het mailadres doorgegeven worden aan mij om de klant in te lichten?
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Beste Nielco,   Jammer dat de beoordeling niet is geverifieerd. Ik heb het verzoek met de verificatie link neergelegd bij H.& G. Het e-mailadres kunnen wij helaas niet verstrekken in verband met de privacy. Door de installatie van onze Lightspeed module worden er automatische uitnodigingen verzonden. Wanneer je klanten een review schrijven via de uitnodiging hoeven ze de review niet te verifiëren. Hoe je onze module in Lighspeed installeert lees je hier.   Ik wens je veel mooie reviews en een zonnige dag toe.
Nielco van Walsem answered 2 jaar ago
Goedemorgen Ismail, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je het daar neergelegd hebt. Nu heb ik dit zelf ook gedaan. Maar de klant geeft aan niets te ontvangen. Is het mogelijk dat ik via privé bericht een mailadres doorgeef, zodat jullie kunnen controleren of het juist is? Ik hoor het graag.
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Goedemorgen Nielco,   Je kunt ons inderdaad een e-mail sturen, zodat wij het e-mail adres kunnen controleren en eventueel wijzigen.