Skip to content

Wanneer komt een geplaatste en gelezen beoordeling online.

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsWanneer komt een geplaatste en gelezen beoordeling online.
Sanne Frankes asked 6 maanden ago
Beste 
 
Vandaag mijn eerste beoordeling gehad! erg blij mee. ik heb de beoordeling in het dashboard op gelezen gezet. wanneer is deze beoordeling op mijn website te lezen? 
kan ik iets fout gedaan hebben of juist iets nog niet gedaan, bijvoorbeeld een API?
 
Alvast bedankt voor reactie 
 
Sanne Frankes

3 Antwoorden
Ismail Akhan Staf answered 6 maanden ago
Beste Sanne,
 
Gefeliciteerd met je eerste beoordeling! Zodra je klanten een beoordeling hebben achtergelaten, krijgen zij nog een verificatiemail toegezonden. Zodra ze de beoordeling hebben geverifieerd moet het zichtbaar zijn.
 
Soms komt het voor dat de verificatiemail per ongeluk wordt verwijderd. Je kunt een verificatiemail daarom opnieuw versturen door in te loggen in je WWK Dashboard  > Beoordelingen > Beheren > Zoeken naar gelezen beoordelingen > achter de betreffende beoordeling staat dan verificatiemail opnieuw versturen.
 
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens je nog vele mooie beoordelingen toe!

Sanne Frankes answered 6 maanden ago
Beste Ismail
Bedankt voor je reactie! 
De verificatiemail was inderdaad niet goed aangekomen, hierom deze gister avond nogmaals naar de klant verzonden. Echter is de verificatiemail nog niet bij de klant binnen gekomen, wat doe ik verkeerd? 
Ook heb ik nog een vraag over de instellingen op het dashboard. Bij stap 1 module blijft de software op overig staan, hij schiet hier elke keer op terug als ik opnieuw inlog. Kan dit er nog mee te maken hebben dat de beoordelingen niet helemaal goed gaan?
 
Met vriendelijke groet,
Sanne Frankes
Amazingstar

Ismail Akhan Staf answered 6 maanden ago
Beste Sanne,
Ik zag dat er een typefout was gemaakt in het e-mail adres. De verificatieverzoeken werden naar een gmai.com adres gestuurd in plaats van gmail.com
Ik heb het e-mail adres voor je gecorrigeerd en opnieuw een verificatiemail gestuurd. Jij hebt in ieder geval niets verkeerds gedaan!
Dat de software steeds terug veranderd naar overig heeft hier in ieder geval niets mee te maken. Ik zal ons ontwikkelingsteam echter wel hiervan op de hoogte stellen.

Je antwoord