Betreft een geannuleerde bestelling bij shop-pro.nl.
geld van de geannuleerde bestelling is na een half jaar nog niet ontvangen.
op klacht wordt niet gereageerd.
webwinkel verwijst in haar voorwaarden naar webwinkelkeur, maar komt niet voor in de ledenlijst van webwinkelkeur.
Wat kan ik nu het beste doen?
1 Antwoorden
Goedemorgen Wilmar,
Wat vervelend om te horen. Deze webwinkel is tot voor kort lid geweest. Omdat hij niet reageerde omtrent een geschil, hadden wij zijn lidmaatschap stop gezet. Deze is nog niet hersteld (er is al wel contact geweest). Ik zou je daarom voor nu willen adviseren je geschil te melden bij het Europees ODR-platform en onze ledenlijst in de gaten te houden. Wanneer ze wel weer lid van ons zijn/zijn goedgekeurd, dan kun je alsnog een geschil bij ons indienen.
Wat vervelend om te horen. Deze webwinkel is tot voor kort lid geweest. Omdat hij niet reageerde omtrent een geschil, hadden wij zijn lidmaatschap stop gezet. Deze is nog niet hersteld (er is al wel contact geweest). Ik zou je daarom voor nu willen adviseren je geschil te melden bij het Europees ODR-platform en onze ledenlijst in de gaten te houden. Wanneer ze wel weer lid van ons zijn/zijn goedgekeurd, dan kun je alsnog een geschil bij ons indienen.
Je antwoord