WebwinkelKeur reacties

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsWebwinkelKeur reacties
Babeth Wildenborg asked 3 jaar ago
Hallo,  mijn vraag is of de reacties die de klanten achter laten ook in het Duits kunnen staan, als je de website in het Duits zet. Dus als er een Nederlandse reactie staat dat je hem in het Nederlands wel Nederlands ziet maar als je op de Duitse website klikt dat de reacties dan in het Duits komen. Kunt u mij hier meer over vertellen.
Lana answered 3 jaar ago
Beste Babeth, bedankt voor je bericht! Helaas is het niet mogelijk om reviews te vertalen. Je kunt wel Duitse klanten een review laten plaatsen in hun eigen taal. Hier komt dan een vlaggetje bij te staan met het land van de beoordelaar. ^Lana
Tekin answered 2 jaar ago
Deze reactie van Heidi Gojsen
Voor Horecablue Komt niet in mijn bestand voor graag deze reactie verwijderen wij weten zelf ook niks van een broodmachine wat is verkocht
Marc Staf answered 2 jaar ago

Beste Tekin,

Jammer dat je een onterechte review hebt ontvangen! Goed dat je hier contact over opneemt.

Helaas is het niet mogelijk om via reacties een moderatieverzoek in te dienen. Gelukkig kun je gemakkelijk een moderatieverzoek via jouw Dashboard indienen. Hoe je een moderatieverzoek aanvraagt, lees je hier. Zodra je een moderatieverzoek hebt ingediend, gaan we direct voor je aan de slag. We houden je per e-mail op de hoogte van jouw moderatieverzoek.