Weergeven site blok

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsWeergeven site blok
Petra asked 1 jaar ago

Geachte heer/mevrouw, Ik probeer vanuit het dashboard gegeven code in mijn website te voegen, ik heb dit geprobeerd in een html blok en in de site zelf voor de </body>, beide neemt hij een ruimte op maar laat niks zien, komt dat door dat de website nog niet helemaal gekeurd is? Hieronder de code voor de sidebar widget:

<iframe src="https://dashboard.webwinkelkeur.nl/webshops/widget_html?id=1216627&layout=new_default&theme=dark&color=%23ea0e8b&show=yes&view=slider&amount=6&width=manual&width_amount=280px&height=250px&interval=5000&language=nld&inline=0" scrolling="no" class="wwk-widget-iframe wwk-widget--new_default wwk-widget--new_default--dark" style="border: 0; height: 250px!important; width: 280px!important;"></iframe>

Het enige wat hij laat zien is dit:

en hetzelfde als ik hem alleen in een html blok zet, gewoon een lege ruimte:

Ik hoor graag van jullie terug.

Taart en Decoratie
Ismail Akhan Staf answered 1 jaar ago

Goedemorgen Petra,

Jammer dat de widget niet wordt getoond bij het plaatsen van de IFrame code. De werking van de widget staat los van het keuringsproces.

Ik zag dat de webwinkel op PrestaShop draait. Om IFrames in PrestaShop te laten werken hoort deze functie eerst te worden geactiveerd. Dit kun je doen door in PrestaShop naar Winkelinstellingen > Algemeen te klikken. Je ziet dan de optie "Iframes toestaan in HTML-velden".

Als het goed is zou het moeten werken nadat je deze instelling hebt aangepast.

Ik hoor het graag als het na het aanpassen van deze instelling nog niet werkt en wens je een mooie dag toe!