Skip to content

Widget Code plakken

DWQA QuestionsCategorie: TechniekWidget Code plakken
Russell Borger asked 1 maand ago
Hallo! Ik wil de Widget Code plakken in mijn shopify webshop, maar bij stap 4 in de kennisbank mist een afbeelding waar wordt dat uitgelegd.
Kun je me aub precies uitleggen waar ik de code moet plakken om het op mijn homepage te tonen?

4 Antwoorden
Ismail Akhan Staf answered 1 maand ago
Hoi Russel,

Goed idee om de widget op de homepage te tonen. De makkelijkste manier om de widget te weergeven is het plaatsen van de UBB code op de gewenste plek in de homepage. Je kunt de UBB code vinden door in te loggen in het WWK Dashboard > Promotie > Widget. Kies eerste de gewenste lay-out van de widget en kopieer daarna de UBB code rechts onderin de pagina.

Vervolgens kun je inloggen in Shopify > Themes > Customize > Homepage. Per thema kan de lay-out verschillen. Je kunt de UBB code als platte tekst plakken op de gewenste plek in de homepage. Onze sidebar verandert de geplakte tekst automatisch in de widget.

Ik hoop dat je hier verder mee komt en wens je een mooie zonnige dag toe!

Russell Borger answered 3 weken ago
Hallo, dank je. Kun je me aub vertellen WAAR ik de UBB code voor de widget precies moet plakken?
Alvast veel dank!
Russell Borger

Russell Borger answered 3 weken ago
Ik heb de code nu in een Custom Liquid blok geplaatst in het midden van de homepage.
Zie http://www.degrootmeesters.com en dan ietsje naar onder scrollen.

Is dit op de juiste manier gedaan?

Ismail Akhan Staf answered 3 weken ago
Beste Russel,

De widget lijkt te werken en het ziet er goed uit in het midden van de homepage.

Je antwoord