Wijzigen naam webshop, url en email

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsWijzigen naam webshop, url en email
Asim Kaymak asked 1 jaar ago

Beste,

Wij van Haargroeiproducten.nl gaan binnenkort een transitie maken van naam en url. We gaan binnenkort flowlabshop heten. Deze shop is bijna in de lucht we zijn enkel bezig met het overnemen van content en juridische documenten.

Mijn vraag:

Is het mogelijk om de opgebouwde reviews mee te nemen naar Flowlabshop? Haargroeiproducten.nl zal niet meer als webshop functioneren maar meer als een content site.

Ik hoor het graag van jullie.

Vriendelijke groeten,

Asim Kaymak

Kim Staf answered 1 jaar ago

Goedemiddag Asim,

Goed dat je hiernaar vraagt. Ik help je graag verder. :D

Dit is zeker mogelijk, mits je dezelfde producten en diensten aanbiedt die je met de andere webwinkel ook hebt aangeboden. Zodra je de URL graag aangepast wil hebben, horen wij dit graag. Het is namelijk niet mogelijk om zelf de URL aan te passen.Daarnaast voeren wij direct een nieuwe keuring uit zodra de URL is veranderd. Zo weet je zeker of alles nog up-to-date is.

Als er nog vragen zijn hoor ik die natuurlijk graag. Voor nu wens ik je nog een fijne dag toe!

^^ Kim

Asim Kaymak answered 1 jaar ago

Goedemorgen Kim,

Dat is mooi om te horen. Wij verkopen nog steeds dezelfde categorie en soorten producten. Dus dat moet wel goed komen ;-)

Laat je me weten wanneer je denk dat de keuring uitgevoerd gaat worden?

Kim Staf answered 1 jaar ago

Goedemorgen Asim,

Wij voeren de keuring uit op het moment dat de URL aangepast mag worden. Zou je mij willen laten weten wanneer ik de URL mag aanpassen? Dit mag je ons ook sturen naar info@webwinkelkeur.nl

^^ Kim