Worden WWK reviews gebruikt voor Google Seller Rating?

DWQA QuestionsCategorie: MarketingWorden WWK reviews gebruikt voor Google Seller Rating?
Jeroen Borgman asked 2 jaar ago
Wordt de score/sterren die op Google Seller Rating worden geplaatst berekend op basis van de reviews die onze klanten bij WWK achterlaten, of op de reviews die uit ons Google MyBussiness account komen?
Vraagtags:
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Goedemiddag Jeroen,   De score/sterren die op Google seller rating worden geplaatst zijn op basis van de reviews die door Google zelf zijn verzameld en door de partners ervan. Het is dus uiteindelijk op basis van beide.   Ik wens je veel mooie reviews en een mooie dag toe!
Jeroen Borgman answered 2 jaar ago
Dank voor jouw reactie. Dus voor de zekerheid: WWK is een parter en daarom zullen dus ook de reviews die voor ons door jullie worden verzameld zichtbaar zijn in de GSR? Wij verzamelen nl. alleen actief reviews via WWK, via die route komt 99% van de reviews binnen.
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
De reviews die door ons worden verzameld komen inderdaad terecht bij Google en worden meegenomen in de beoordeling van de GSR score. Je kunt de actuele score terugvinden door in te loggen in het WWK Dashboard > Promotie > GSR. Ook kun je zien op hoeveel reviews deze score is gebaseerd.