10Happy.nl

10Happy.nl

Verkoop van giftboxen met leuke items voor hem of haar. Laat uw volledige aankoop als cadeau door ons verzorgen. Van parfum, horloge, sieraad of ander item. Scherpe prijzen en altijd in een giftbox. Iets duurder, maar ook iets leuker dus langer in herinnering.
Filter 152 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 143 met beschrijving

• Juudje
    Geverifieerde klant van 10Happy.nl

Wauw mooi ingepakt, echt een feestje. Dit was mijn eerste bestelling, zou zo weer een bestelling plaatsen. Bedankt 10Happy

• Simone van der Mel
    Geverifieerde klant van 10Happy.nl

De bestelling was 2 dagen later als verwacht. Woensdag besteld, zaterdag bezorgd. Mooi ingepakt en goed ingepakt kwam het horloge aan.

• Hoe beoordeel je 10Happy.nl?

• Nurettin Adamcil
    Geverifieerde klant van 10Happy.nl

Snel bezorgd en goed product.

• Anita Bahorie
    Geverifieerde klant van 10Happy.nl

Product mooi ingepakt n snel geleverd

• Fatima Ouaddi
    Geverifieerde klant van 10Happy.nl

Ik heb uiteindelijk mijn bestelling ontvangen ! Een hele mooie horloge. Ik vind het wel jammer dat mij niet een compensatie aangeboden is of een korting Son aangezien het zolang duurt (48dagen ) maar goed ik ben blij met mijn horloge ! Dankjewel

Antwoord van 10Happy.nl

Geachte mevrouw Ouaddi,

vervelend om te vernemen dat U ons met een laag cijfer beoordeeld. Wij begrijpen de urgentie van uw kant omdat het een cadeau betreft. Helaas is dit onnodig omdat het onderzoek bij PostNL nog loopt waar uw pakket nu is. Ons valt namelijk niets te verwijten zoals de Track & Trace al heeft laten zien. Het staat als afgeleverd gemarkeerd. Toch blijven wij ons inzetten het pakket zo snel mogelijk bij U te krijgen.

Het argument van slecht bereikbaar gaat helaas niet op. U heeft ons 3 maal benaderd via Chat. 2 Maal hebben wij zeer snel , 1x enkele uren later beantwoord. Ook uw e-mail hebben wij binnen enkele momenten beantwoord. Ook hebben wij een servicenummer dat U elke werkdag kunt bellen. Tot nu toe is dit niet gebeurt.

Uw e-mail hebben wij beantwoord nadat wij direct PostNL ingelicht hebben dat uw pakket blijkbaar zoek is geraakt. Wij hebben daarin U ook aangegeven dat onderzoek helaas enige tijd in beslag zal nemen. Wij kunnen hier niets in veranderen, wat wij ook erg vervelend vinden maar blijkbaar policy is bij PostNL.

Een andere oplossing had kunnen zijn een ander exemplaar sturen. Echter dit exemplaar hebben wij niet meer op voorraad en is niet meer leverbaar op korte termijn.

Wij blijven natuurlijk uiterst actief als het gaat om het opsporen via PostNL om uw pakket snel bij U bezorgd te krijgen. Helaas zijn wij hier afhankelijk van PostNL. Wij zullen vandaag wederom contact opnemen met PostNL hoe ver het onderzoek staat.`

Mocht het dusdanig lang zoek blijven, dan zullen wij U een passende oplossing aanreiken in de vorm van restitutie, zoals onze policy altijd is geweest. Wij willen het kruizen van restitutie en levering echter wel voorkomen om het probleem daarna niet nog groter te laten worden.

10Happy
    Spijkenisse

• Rilana van Aerle
    Geverifieerde klant van 10Happy.nl

Super scherpe prijzen. Goede service.

• Mariska Kort
    Geverifieerde klant van 10Happy.nl

Snelle levering! Product was zeer netjes verpakt! Heel blij met het product!

• Rachid Belhadj

Goedewerk

• D Wout

Netjes geleverd

• Ozgur Demirci
    Geverifieerde klant van 10Happy.nl

Goed service. Mooie prijzen, goede korting

• Isa S

Mooie prijzen goede service

• Chantal Kerskes

Prima service

• Nick Schelvis
    Geverifieerde klant van 10Happy.nl

Goed geprijsde producten en na over levering vraag direct gehandeld, volgende dag in huis.

• Lise
    Geverifieerde klant van 10Happy.nl

Ondanks wat vertraging bij postnl, een prima levering. Het horloge was mooi ingepakt. Zeer tevreden met mijn aankoop, Bedankt!

• Jasper Van Arnhem

Prima en snelle levering

• Jet Vugts

Prima prijs

• Wassim Alakkad
    Review voor 10Happy.nl

4 dagen nog steeds in behandeling
    Vertraging bij verzending van het product.

• Younes Ch
    Geverifieerde klant van 10Happy.nl

Ze zijn scherp geprijsd en origineel

• Atie Kuijt

Snelle bevestiging en aflevering

• Petra De Zwart
    Geverifieerde klant van 10Happy.nl

Geweldige service. Snel. Ook snelle beantwoording. Product is prachtig.