123satelliet.nl

123satelliet.nl

Alles op het gebied van Satelliet en Kabel TV of IPTV, Digitale ontvangers, Schotels en alle Accessoires vind je op 123Satelliet.nl, de DVB specialist.
8,4
6.900 klantbeoordelingen

• Jan Derksen
    Geverifieerde klant van 123satelliet.nl

Door email te beantwoorden en telefoon op te nemen. Zijn al een week onbereeikbaar.

• P.A. Kuiper
    Review voor 123satelliet.nl

De communicatie kan beter, maar na een telefoontje is alles goed gekomen.
    Daar mijn bestelde schotel niet meer voorradig was, heb ik van het zelfde merk een betere gekregen.
    Top.

• Hoe beoordeel je 123satelliet.nl?

• Mark Wieggers
    Geverifieerde klant van 123satelliet.nl

Goed product voor nette prijs

• leon Hennissen
    Geverifieerde klant van 123satelliet.nl

verkeerde stuk geleverd en een item helemaal niet gekregen. Ik wacht al meer dan een week op een reactie. Is dit wel een bedrijf of enkel oplichting?

• G.C. Weerelts
    Geverifieerde klant van 123satelliet.nl

Ik heb een ander product gekregen dan ik heb besteld

• Antoon Swierstra

goede producten snelle levering

• aj .fidder
    Geverifieerde klant van 123satelliet.nl

deze winkel weet niet wat communicatie is.verzend tijd binnen 24 uur is er niet bij. oke geef dan een dag of drie, maar nee hoor naar 3 telefoontjes en twee email voor terug betaling zijn ze niet thuis nadat ik gedreigd heb met aangifte werd de ontvangst kop geleverd na 17 dagen.dit bedrijf krijgt daarom geen goede ster van mij alleen al, omdat er geen communicatie mogelijk was.

• gjalta post

Veel keus

• Rudy van Burik
    Geverifieerde klant van 123satelliet.nl

Bij spoed levering duidelijker communiceren. Was wel goed geregeld maar Had daar eerder over geïnformeerd willen worden.

• J.H. Lieskamp

Scherpe prijs