123satelliet.nl

123satelliet.nl

Alles op het gebied van Satelliet en Kabel TV of IPTV, Digitale ontvangers, Schotels en alle Accessoires vind je op 123Satelliet.nl, de DVB specialist.
8,3
7.153 klantbeoordelingen

• Sahid Mourou

Snelle Levering

• jozef verdeyen

snelle bestelling

• Hoe beoordeel je 123satelliet.nl?

• Bert Piereij

reageren op klachten

• Jan hermsen
    Geverifieerde klant van 123satelliet.nl

Heb gemailt ,gebeld maar geen reactie spullen besteld betaald maar verkeerd geleverd zeeeeeer slechte ervaring!!!!!!

• Rene Clasener

• E. Bassant
    Geverifieerde klant van 123satelliet.nl

De slechtste website die ik ooit heb meegemaakt. Er wordt iets anders geleverd dan besteld en de klantenservice neemt de telefoon niet op en beantwoordt geen mail. Als ik een -5 kon geven was dat ook op zijn plaats. Ik snap niet dat deze site een webkeurmerk heeft. Waar is dat in hemelsnaam op gebaseerd?

• ronnie hooghiem
    Geverifieerde klant van 123satelliet.nl

Betere bereikheid telefonische bereikbaar ......

• jan griep
    Geverifieerde klant van 123satelliet.nl

Snelle Levering Top , Pakje was open gemaakt bij GLS en 1 F-connector was eruit gehaald en gemeld bij 123satteliet, en volgende dag kreeg ik een envelop met 2 F-connectors opgestuurd , Dit vind ik Top en Bedankt 123satteliet!!

• Henk Nijland
    Geverifieerde klant van 123satelliet.nl

Artikel stond op de website terwijl het uitverkocht was. 123Satteliet gaf geen informatie op het moment dat de zending geleverd moest worden. Telefonisch was het bedrijf onbereikbaar. In een automatische Email reactie werd beloofd om binnen 48 uur te reageren maar ook dit was een loze belofte.

• Jan Derksen
    Geverifieerde klant van 123satelliet.nl

Door email te beantwoorden en telefoon op te nemen. Zijn al een week onbereeikbaar.