168Million Donatieshop

168Million Donatieshop

Aanbieden van donatie artikelen.

Taal

• B. Koc

1 woord geweldig

• Léa
    Geverifieerde klant van 168Million Donatieshop

Tres convivial et les employés super sympa (zeer vriendelijke en sympathieke medewerkers)

• Hoe beoordeel je 168Million Donatieshop?

• Willy
    Geverifieerde klant van 168Million Donatieshop

Leuk initiatief alleen de kleur van de waterput was wat anders dan we hadden doorgestuurd. De patronen op de put waren wel goed aangebracht. Maar het doel, het steunen een groep mensen, is behaald en daarom zullen wij vaker doneren.

• Chantal
    Geverifieerde klant van 168Million Donatieshop

Via het CBF bij deze stichting terecht gekomen en tevreden met wat er met onze donatie is gedaan.

• Maurits van Tire-Centre
    Geverifieerde klant van 168Million Donatieshop

Doneren ieder kwartaal een waterput en hangen de foto's in de wachtruimte. Wij laten onze klanten graag zien dat wij als onderneming sociaal betrokken zijn.

• L. Couroil

Eerlijk bedrijf. Duidelijke communicatie. Goed doel

• T. Mohammad
    Review voor 168Million Donatieshop

Leuke video gekregen van mijn donatie, erg leuk om te zien hoe blij de kinderen waren met de put. Uitwerking is veel beter dan ik had verwacht.

• R. Yilmaz
    Review voor 168Million Donatieshop

Leuk concept en reacties zijn vlot. Ik merk wel dat het wat langer duurt dan aangegeven maar gezien corona is dat wel te begrijpen. Ga zo door!

• A. Aziz
    Geverifieerde klant van 168Million Donatieshop

Geweldig initiatief! Snelle reactietijd ook vanuit het team en leuke foto’s om te zien wat er is gebeurd met de donaties.

• Malika
    Geverifieerde klant van 168Million Donatieshop

Hele leuke waterput ontworpen. Wij denken echt dat de mensen die onze waterput gaan gebruiken blij worden van het leuke design dat er is bedacht. Wij wisten niet dat zoiets bestond! Zelfs toen wij de foto hadden ontvangen twijfelden wij of de waterput niet op een computer programma was gemaakt. Maar de video heeft ons overtuigd. Het feit dat mensen naar een waterput moeten lopen is al niet leuk, maar als het dan ook nog eens een oude vieze waterput is dan is het dubbel zuur. Gelukkig hebben wij een kleurrijke waterput kunnen doneren. Wij zijn er blij mee.