24BEDJES.com

24BEDJES.com

24BEDJES.com is een jong en modern bedrijf welke met veel passie en vakmanschap de beddenbranche bestormd.

Wij delen een passie voor onze producten en zetten altijd dat extra stapje meer. Creativiteit en originaliteit is ons handelsmerk. In onze beddenspeciaalzaak in Gendt bieden wij onze klanten een informele sfeer, we denken met ze mee en zijn pas tevreden als zij het zijn.

Slapen op onze bedden moet een feestje zijn. Enkele van onze populaire merken zijn onder andere M line, Eastborn, Vandyck, Velda, Kayori en Cinderella.
boxspring Matrassen / Toppers Dekbedden
De zekerheden van https://www.24bedjes.com