3DshopNL
3DshopNL is de online store voor 3D printers en toebehoren. Dagelijks helpen we consumenten en bedrijven bij het vinden van de juiste 3D printer voor ieder project. Of het nu gaat om starters die kleine objecten willen printen of ervaren professionals die kleine oplages willen produceren.
8,9
Filter 477 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 243 met beschrijving

• Mark woestenburg
    Geverifieerde klant van 3DshopNL

Snelle levering, alleen jammer van de SPAM of je ze een beoordeling wilt geven

Antwoord van 3DshopNL

Hallo Mark, dank je wel voor je beoordeling. Nadat je de bestelling hebt ontvangen wordt er automatisch een mail verstuurd, via webwinkelkeur. Dan wil ik je dubbel bedanken dat je toch een beoordeling hebt gegeven!
    Veel plezier van je bestelde product.

Vriendelijke groet Rita - 3DshopNL

• H Plat
    Geverifieerde klant van 3DshopNL

Een bericht geven als een bestelling niet optijd geleverd of in back order staat , en de levertijden van de site halen als die niet waargemaakt worden .

Antwoord van 3DshopNL

Hallo H Plat, bedankt voor uw beoordeling. U hebt helemaal gelijk. De afgelopen maanden was het echter door de coronamaatregelen een hele uitdaging om sommige bestellingen op tijd en volgens levertijden te leveren. We blijven ons inzetten om de levertijden waar te waarborgen en de bestellingen op tijd en naar tevredenheid te leveren. Excuus voor de minder goede communicatie hierover.

Vriendelijke groet, Rita - 3DshopNL

• Hoe beoordeel je 3DshopNL?

• Frederick van der Lugt

Snelle levering. Goede betaalmogelijkheden

Antwoord van 3DshopNL

Hallo Frederick, dank je wel voor je beoordeling. Fijn dat alles naar wens is verlopen.

Vriendelijke groet, Rita 3DshopNL

• Valentijn Mathys
    Geverifieerde klant van 3DshopNL

Correcte en uitgebreide informatie. Mee denken om een niet zo evidente oplossing te vinden ivm mijn specifieke eisen.

Antwoord van 3DshopNL

Hallo Valentijn, dank je wel voor je beoordeling en review. We hopen je ook in de toekomst naar tevredenheid van dienst te kunnen zijn.

• H Plat
    Geverifieerde klant van 3DshopNL

Goede service en snel verzonden

Antwoord van 3DshopNL

Hallo, dank je wel voor je beoordeling. Veel succes met je bestelde product.

Vriendelijk groet, Rita - 3DshopNL

• Alfons Benen
    Geverifieerde klant van 3DshopNL

Goede prijs super snelle levering.

Antwoord van 3DshopNL

Hallo Alfons, dank je wel voor je beoordeling. Veel succes met je bestelde product.

• Martijn Brugmans
    Geverifieerde klant van 3DshopNL

Kwalitatieve goede producten, snelle levering!

Antwoord van 3DshopNL

Hallo Martijn, dank je wel voor je beoordeling. Ook in deze bijzondere tijd blijven wij ons inzetten om naar tevredenheid te leveren. Bedankt voor je waardering.

Vriendelijke groet, Rita 3DshopNL

• Conny Muilwijk
    Geverifieerde klant van 3DshopNL

Deskundig en behulpzaam personeel!

Antwoord van 3DshopNL

Goede morgen Conny, dank je wel voor je beoordeling. Goed om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Voor vragen of advies blijven we beschikbaar.

• Yvo Boudenoodt

Goede service

• Edwin Plat
    Geverifieerde klant van 3DshopNL

Uitstekend geholpen. Heb zelf geen 3D printer en hier is een goed alternatief met hun 3d print service. Men denkt goed mee

Antwoord van 3DshopNL

Hallo Edwin, dank je wel voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze 3d print service. We hopen je een volgende keer weer naar tevredenheid te kunnen adviseren en/of verder te helpen.

vriendelijke groet, Rita - 3DshopNL