3dfilamenten.nl

Lidmaatschap per 08-11-2017 ingetrokken

8,8

• Hans
    Review voor 3dfilamenten.nl

Waardeloze Zaak, heb mijn bestelling meer dan 3 weken geleden gedaan maar na het Betaald bericht totaal niks meer iets van gehoord. Ook op de verdere E-Mails wordt totaal niet gereageerd. Heb dit met PayPal betaald en inmiddels al doorgespeeld als een Claim, met deze Firma heb ik zeer goede ervaring en weet wel bijna zeker dat ik daarvan mijn geld terug krijg. Dit NOOIT meer !!

• Martijn
    Review voor 3dfilamenten.nl

Koop vooral ergens anders. Bestelling is niet geleverd, webshop reageert niet op mails, telefoon wordt niet opgenomen. Dit zaakje stinkt!

Waarschijnlijk kan ik fluiten naar mijn bestelling en mijn geld.

• Mitchell
    Review voor 3dfilamenten.nl

Ik heb meerdere mails gestuurd en niks ontvangen, wacht al een maand op mijn bestelling. Ook op mobiel niet bereikbaar.

• Ikkuh
    Review voor 3dfilamenten.nl

Filament besteld en betaald. Wel een betaalbevestiging ontvangen, geen filament of email waarom er niet geleverd wordt. Op e-mail wordt niet gereageerd, de telefoon staat doorgeschakeld naar een onverstaanbare voicemail. Ik bestel hier nooit meer iets en zou anderen dit ook ten zeerste afraden. Duidelijk iemand die het erbij doet en als het goed gaat, heb je geluk, maar anders heb je pech. Geen professionele winkel.

• Michael
    Review voor 3dfilamenten.nl

Op zich fijne webwinkel, alleen de bestellingen gaan niet altijd goed de deur uit bij hun, twee keer besteld en twee keer verkeerde levering gehad.

de eerste keer werd het zeer netjes opgelost door de missende rol direct op te sturen en de verkeerde rol mocht ik houden. de tweede keer ben ik na een maand nog steeds bezig contact te krijgen.

ben benieuwd of ik nog contact krijg: nu via facebook, de website, mail gedaan dus misschien dat ze het nu wel zien.

• Leslie Che
    Review voor 3dfilamenten.nl

Gdoaod,ede Zn e g eetkaa n hnntmgctgeemopvIaocr n
    idd?ti r mae oatnbnlmskeaeoop tnukhamn nh ro arotee
    .kdsieegoumnola ao

• C
    Review voor 3dfilamenten.nl

Lang verhaal kort: Bestel elders!

Levering incorrect en onvolledig. Totaal gebrek aan communicatie van 3dfilamenten.nl. Telefonische klantenservice onbereikbaar. Email wordt niet beantwoord. Oplossing van de manco's in de bestelling pas na interventie van stichting webwinkelkeur.

• Thom Grasso
    Review voor 3dfilamenten.nl

Goed filament en snelle levering. zeker een winkel waar ik vaker producten ga kopen.

• Ad Teuben
    Review voor 3dfilamenten.nl

ik had rood besteld, maar kreeg rood-bruin. omdat het mijn eerste printtest was met pla was het geen ramp. Indien het niet leverbaar is, kunt u beter een lever suggestie doen.

• J. Sanders
    Review voor 3dfilamenten.nl

Niet de juiste kleur PLA ontvangen.
    Transparant oranje ipv transparant rood.
    Geen mededeling dat juiste kleur niet geleverd kon worden.
    Ook niet gevraagd welke kleur dan wel.

• Beat Forrer

Goed en snel

• D van Dijk
    Review voor 3dfilamenten.nl

Ik ben niet zo van beoordeling schrijven.
    Maar voor dit bedrijf heb ik alleen maar respect zij geven nog wel om de klant
    En nemen de tijd en moeite om een probleem optelossen ook als je geen ervaring heb met 3d printen en kennis van materialen hebt.

• Jeroen HM de Jong
    Review voor 3dfilamenten.nl

Goede en zeer snelle levering.

• PitF
    Review voor 3dfilamenten.nl

Heel ontevreden. 4 stuks besteld maar 3 ontvangen - zonder bericht of afspraak. Pas na meerdere berichten van mijn kant antwoord ontvangen dat het artikel niet meer op voorraad was en dat ik het te veel betaalde bedrag retour ga ontvangen. Alweer een paar dagen moeten wachten en uiteindelijk na ALWEER een bericht van mijn kant - het geld ontvangen. Wat raar is het artikel staat gewoon beschikbaar op de site - nu nog steeds.
    Slechte service, communicatie - gewoon slecht.

• JJ Posthoorn
    Review voor 3dfilamenten.nl

Zeer snel bezorgd. Goed verpakt.

• D.A. Jadot
    Review voor 3dfilamenten.nl

Snelle levering. Goed matriaal.

• Loek Peters
    Review voor 3dfilamenten.nl

Super, snelle levering helemaal top.

• Alfons Benen
    Review voor 3dfilamenten.nl

Snelle levering en altijd compleet met ook altijd een leuke verrassing erbij. TOP!

• E
    Review voor 3dfilamenten.nl

Snelle levering, zelfs nog een sample filament cadeau, altijd leuk dus.

• Rien
    Review voor 3dfilamenten.nl

Eerste bestelling ging een beetje mis, maar werd daarna goed afgeleverd. Volgende bestelling prima! Goede communicatie en... een gratis sample wordt altijd op prijs gesteld.