4theperfectlook

4theperfectlook

Bij 4theperfectlook vind je de meest trendy sieraden, leukste damesmode en de hipste accessoires voor elk seizoen. Bekijk onze shop voor fashion inspiratie & de nieuwste sieraden trends!

Lidmaatschap per 29-04-2020 stopgezet

9,1

• Wijnans Wijnans
    Geverifieerde klant van 4theperfectlook

Mooi jurkje mooie kwaliteit en past perfect een echte aanrader

• N Duifhuizen

Snelle levering & top service

• Vv
    Review voor 4theperfectlook

Heb anderhalve maand een bestelling gedaan en nog steeds niet geleverd. Na meerdere mails en telefoontjes nog geen enkele reactie gehad over eventuele vertraging. Kortom: zeer slechte service en nog steeds het product niet ontvangen.

• Lottemarie
    Review voor 4theperfectlook

Super fijne afhandeling van mijn bestelling. Er werd duidelijk gecommuniceerd en ik kreeg de jurk die ik besteld had netjes op tijd en hij zit perfect. Zeker een aanrader!

• Wendy Heer
    Geverifieerde klant van 4theperfectlook

Eerst niet leverbaar, maar meteen email en de vraag om te wachten of geld terug.
    Tevreden!

• Audrey
    Review voor 4theperfectlook

Snel een jurkje nodig voor een festival! Woensdag besteld en kon het vrijdag direct ophalen bij het ophaalpunt! Super service en de kwaliteit van het jurkje is top!

Beste Audrey,

Bedankt voor je lieve bericht! Wij zijn super blij met je positieve ervaring. Wij hopen je terug te zien in onze shop.

• Frya Anker
    Geverifieerde klant van 4theperfectlook

Product zeer snel in huis en mooie kwaliteit. Top service!

Beste Frya,

Bedankt voor je lieve bericht! Wij hopen je terug te zien in onze shop.

• Marianka Katier
    Geverifieerde klant van 4theperfectlook

Super leuke armbandjes besteld zondag en vandaag(dinsdag) al ontvangen! Zeer tevreden met de service 😊

Beste Marianka,

• Linda
    Review voor 4theperfectlook

Snelle levering, super communicatie en mooie producten. Zeker een aanrader!

Antwoord van 4theperfectlook

Hi Linda, Heel fijn om te horen! Wij zijn super blij met je positieve ervaring.