99 Design
Wij zijn een grafisch ontwerpbureau uit Utrecht dat zich voornamelijk bezig houdt met het ontwerpen van logo’s, huisstijlen en webdesign. Wij werken voor particulieren, startende ZZP-ers en voor reeds gevestigde bedrijven in binnen- en buitenland. Naast bovenstaande diensten, ontwerpen wij in principe alles. Van flyers tot spandoeken en van webdesign tot visitekaartjes. Logo laten maken of een website laten maken? Wij zijn een professionele ontwerpstudio en hanteren vaste prijzen. De klant staat bij ons altijd op de eerste plaats.

Lidmaatschap per 23-07-2019 stopgezet

• Leonie
    Review voor 99 Design

Fijne samenwerking met een minstens zo fijn resultaat. Voor herhaling vatbaar!

• Jessica
    Review voor 99 Design

Ze hebben een super mooie website voor mij gemaakt die ik nu zelf heel makkelijk kan bijhouden en aanpassen. Op het moment dat het me zelf even niet lukt word ik meteen netjes geholpen en is het weer snel opgelost. Fijne samenwerking!

• MOnica Miegies MEMODIDACT
    Review voor 99 Design

Zeer deskundig, snel en nooit is er iets teveel dus TOP tevreden

• Rens
    Review voor 99 Design

Gewoon goed werk afgeleverd! Niets op aan te merken.

• Rowan Smeenk
    Review voor 99 Design

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe visitekaartjes. Ik wilde nieuwe kaartjes waar ik toch mijn oude visitekaartjes in zou herkennen maar dan in een nieuw jasje. Ik vond het nieuwe ontwerp wat aangeleverd werd gelijk al erg mooi. Ik ben erg perfectionistisch en heb een paar keer nog wat dingen willen wijzigen. Ook dit was geen probleem en alles isl precies gemaakt zoals ik het graag wou hebben. Ik zou zeker aanraden om een ontwerp te laten maken!

• Wim Kruijs
    Review voor 99 Design

Onze ervaring met 99-design was erg positief, met name de professionele houding en de kwaliteit van het werk sprak ons erg aan.
    toen wij een paar weken na opdracht nog iets in het ontwerp aangepast wilden hebben werd dit binnen een dag geregeld.

• Bart van Schaik
    Review voor 99 Design

Ontzettend fijn geholpen, duidelijke en snelle communicatie en erg blij met het ontworpen logo. Nogmaals bedankt!!

• Patrick Kruger
    Review voor 99 Design

Via een kennis kwam ik bij Jeroen van 99design terecht, hij doet alle werkzaamheden naar behoren, en denkt ook mee met de groei van onze website, en komt vaak met tips en ideetjes, dat stellen wij zeer op prijs, een pro actieve website bouwer/beheerder

• Jack Tijmensen
    Review voor 99 Design

Profesioneel een website gemaakt voor ons!

• Mats
    Review voor 99 Design

Erg tevreden met de werkzaamheden van Jeroen! Goede kwaliteit en snelle service.

• Poelier

Super

• Karin Alting
    Review voor 99 Design

Ben heel erg tevreden. Het ontwerp sluit precies aan bij mijn wensen!

• Lotte
    Review voor 99 Design

Erg tevreden! Makkelijk via de app overleg wat ik zelf erg handig vind als ik ergens niet uit komt

• Kevin van Groningen
    Review voor 99 Design

Top service ervaren! Wij zijn geholpen door Jeroen. Erg vriendelijk en behulpzaam.

• Wafae ezzerhouni
    Review voor 99 Design

Ik heb super samenwerking gehad, er wordt goed naar je geluisterd en ook al je wensen worden goed uitgevoerd! Resultaat is top!

• Alexander Roumans
    Review voor 99 Design

Top bedrijf, goeie snelle vlotte service! Dik tevreden

• Lotte compeer
    Review voor 99 Design

Snelle communicatie en een prachtige website geheel naar wens opgeleverd gekregen.

• Benny van Leeuwen
    Review voor 99 Design

Wij zijn heel erg tevreden met onze webshop. Alle functies werken en een super toffe Lay-out. De communicatie is erg fijn met 99 design ;)