ALDORR Ladders & Steigers

ALDORR Ladders & Steigers

ALDORR is marktleider binnen hoogwaardige ladders & steigers voor een scherpe prijs. Alle ladders worden geproduceerd volgens Europese richtlijnen en voldoen aan alle vereisten van de Nederlandse Warenwet en de vernieuwde en strenge EN131.6 norm.

Lidmaatschap per 12-07-2022 stopgezet

9,3
Filter 1170 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 813 met beschrijving

• Lies
    Review voor ALDORR Ladders & Steigers

Tweemaal een ladder ontvangen die niet goed functioneerde. Telefonisch is dit bedrijf niet bereikbaar, ondanks dat er op Facebook een ander telefoonnummer staat dan op hun site. Op mail (klachtenformulier) wordt wel gereageerd. Geld terug gekregen.
    Vind het geen betrouwbaar bedrijf, geen nacontrole op hun producten.

• Johan
    Review voor ALDORR Ladders & Steigers

Helaas kwam mijn bestelde ladder defect binnen. Waarschijnlijk tijdens transport beschadigd.
    Dit is meteen keurig opgelost.
    De nieuwe ladde werkt naar behoren.
    Zeer tevreden met mijn bestelde product en met de uitstekende service van Aldorr.
    Complimenten.

• Stefan Seifert
    Geverifieerde klant van ALDORR Ladders & Steigers

Great Service, fast delivery and absolutely customer oriented.

• INVERNICI
    Review voor ALDORR Ladders & Steigers

Honteux, reçu la moitié du matériel commandé avec l'emballage dans un très mauvais état. Et pour le reste de la marchandise nous n'avons toujours rien reçu malgré nos nombreux mails au service clientèle (plus d'une trentaine sans réponse) !!! A fuir absolument

• Colinda Goris
    Review voor ALDORR Ladders & Steigers

dure ladder besteld, betaald en vervolgens wordt de order geannuleerd. geen contact mogelijk, op generlei manier. via boll.com ook te betsellen dus ging er van uit dat het wel goed zat. ik had beter eerst de reviews hier kunnen lezen, want nu zijn wij als vereniging die niet erg veel geld hebben, wel veel geld kwijt

• L. van Veen
    Review voor ALDORR Ladders & Steigers

Retour gestuurd, geen restitutie ontvangen. Op mijn mails hierover NUL reactie. nu Paypal moeten inschakelen om de zaak te escaleren.

Bijzonder dubieuze zaak.

• J Wijngaarde
    Review voor ALDORR Ladders & Steigers

Op 2 mei een bestelling geplaatst. De bestelling is een aantal dagen steeds verzet t/m vrijdag. Na vrijdag helemaal niks meer gehoord. Er is ook geen contact met de klantenservice mogelijk. Een dure les! Maar hopelijk kan ik anderen kopers waarschuwen. Als je toch wilt bestellen doe dit via creditcard of Paypal zodat je kopers bescherming hebt want schijnbaar leveren ze niet (altijd).

• Ursula Wendel

Hat alles toll geklappt und die Leiter erfüllt ihren Zweck. Besten Dank

• S O
    Geverifieerde klant van ALDORR Ladders & Steigers

Schnelle Lieferung. Gute Qualität der Leiter. Preis ok.

• Marcel Berling

Super Service und eine schnelle Lieferung

• Ad Huizer
    Geverifieerde klant van ALDORR Ladders & Steigers

Snelle reactie op mijn vragen, snelle levering. Goed product. Goede kwaliteit en prijs.

• Wim Notenboom
    Geverifieerde klant van ALDORR Ladders & Steigers

Snelle levering, goed product.

• Adriaan Oud
    Geverifieerde klant van ALDORR Ladders & Steigers

scherpe prijs. snel geleverd.

• Ron
    Geverifieerde klant van ALDORR Ladders & Steigers

Snel geleverd en goede kwaliteit ladder.

• Rien Haverkamp
    Geverifieerde klant van ALDORR Ladders & Steigers

Telescoopladder uitstekende kwaliteit bevalt perfect met laddermat eronder

• Jeroen Van Lier
    Geverifieerde klant van ALDORR Ladders & Steigers

Snelle levering, op het eerste zicht volledig wat ik ervan verwachtte zoals op de site vermeld stond in de keuze tools

• Danny Paulus
    Geverifieerde klant van ALDORR Ladders & Steigers

Korrelte afhandeling, snelle levering.

• Michael Giese
    Geverifieerde klant van ALDORR Ladders & Steigers

Keine Ahnung, da ich die Ware auf Grund der fehlenden Rechnung nicht öffnen kann !!!!!

• Alain
    Geverifieerde klant van ALDORR Ladders & Steigers

Ik had eigenlijk vorige week een ladder nodig voor een klus. Er wordt in de webshop beloofd de volgende dag te versturen. Kreeg de ladder een paar dagen later thuis. Ok kan gebeuren. Maar helaas wat bleek dat ik de verkeerde ladder had ontvangen. Dus kon nog steeds niet aan de slag. Een berichtje gestuurd om deze te laten om ruilen. Maar geen reactie. Zowel op mn mail als mn Whatsappje niet. Zal morgen maar bellen maar beetje jammer dat ik nog steeds niet aan de slag kan en achter jullie aan moet met het omruilen

• Huub Gilissen

prima kwaliteit en service