ASJEWAH - Echt zilver 925

ASJEWAH - Echt zilver 925

Bij ASJEWAH zilveren sieraden vind je de must-haves van dit seizoen. ASJEWAH heeft een unieke sieraden collectie bestaande uit echt zilver 925. De sieraden komen van over de hele wereld en zijn met liefde en oog voor detail geselecteerd. Shop bij ASJEWAH het perfecte cadeautje voor ieder speciaal moment!
Sieraden, Fashion, Zilver 925
  • Kitty
    Review voor ASJEWAH - Echt zilver 925

De collectie van Asjewah is altijd prachtig! Al meerdere jaren koop ik met veel plezier mijn sieraden bij Mirthe, en ze zijn nog steeds mooi! Daarnaast worden ze altijd met liefde voor je ingepakt of verzonden. Een aanrader!

• Henk
    Review voor ASJEWAH - Echt zilver 925

Mooie sieraden echt zilver, geweldige service , ruime keus.

• Hoe beoordeel je ASJEWAH - Echt zilver 925?

• Meaghan
    Review voor ASJEWAH - Echt zilver 925

Fijne service, groot aanbod en mooie sieraden die een "gewone" outfit opfleuren

• Mariola
    Review voor ASJEWAH - Echt zilver 925

Ik heb meerdere keren sieraden besteld bij asjewah en ik ben iedere keer erg tevreden.Mijn ervaring met asjewah was heel erg goed.Bestelling zeer snel ontvangen,zonder problemen kunnen omruillen en alles even vriendelijk.Producten zijn prachtig dus zeker een aanrader. Ik ben hier super blij mee.Helemaal top.Goede service!

• Vivian
    Review voor ASJEWAH - Echt zilver 925

Fantastisch assortiment aan echt zilveren must-haves sieraden! Ook zilver met edelstenen, love it! Altijd persoonlijk en goed advies of het nou voor jezelf is of als je het cadeau geeft. Leuk verpakt en een enthousiaste, lieve & fijne eigenaresse!!

• Sven Beem
    Review voor ASJEWAH - Echt zilver 925

Bij Asjewah al meerdere keren sieraden besteld voor mijn vriendin, familie en vrienden. Mooie sieraden voor een mooie prijs. 1 keer ging een oorbel na een week stuk. Toen heb ik heel snel weer een nieuwe ontvangen. Top service!

• Metty
    Review voor ASJEWAH - Echt zilver 925

Mooie zilveren sieraden, goede service en vriendelijk geholpen. Mooi ingepakte cadeautjes. Ik ben fan!

• Daisy
    Review voor ASJEWAH - Echt zilver 925

Heel erg blij met mijn nieuwe zilveren oorhangers van ASJEWAH, super service en fijne klantcommunicatie!

• Janny
    Review voor ASJEWAH - Echt zilver 925

Mooie sieraden, voor mij vooral de oorbellen. Ook erg behulpzaam bij het zoeken naar de juiste hanger en ring voor mijn schoonmoeder. Met zorg ingepakt met een persoonlijk berichtje. Super.

• Stephanie
    Review voor ASJEWAH - Echt zilver 925

Ik kwam deze webwinkel toevallig tegen toen ik opzoek was naar een ketting. Er was iets mis gegaan met de verzending, wat zij ook heel erg vonden, maar dit hebben zij geweldig opgelost en ze hebben er nu een nieuwe fan bij. De service is dus erg goed, waar andere winkels een voorbeeld aan kunnen nemen. Ook was alles heel mooi ingepakt met een handgeschreven briefje erbij, ik voelde me verwend zo leuk was het om het pakje te krijgen. Deze webwinkel is zeker een aanrader!