AVShopper.nl

AVShopper.nl

Is AVShopper.nl veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
9,0

• P.A Bos
    Geverifieerde klant van AVShopper.nl

Snelle afhandeling

• Hans J. Dirkse
    Geverifieerde klant van AVShopper.nl

Simpel mijn abo op internetprotection verlengd

• Hoe beoordeel je AVShopper.nl?

• J. Langers
    Review voor AVShopper.nl

Hulp bij installatie was zeer onduidelijk.

• Harm Dijkstra
    Review voor AVShopper.nl

Had verwacht per post een CD rom te ontvangen voor installatie. Nu slechts een licentiecertificaat per email gekregen. Het geheel nog niet geïnstalleerd . Dat gebeurt over 14 dagen. Vervolgens afwachten of met de activeringscodes het beveiligingsprogramma geïnstalleerd ken worden.
    H. Dijkstra

Antwoord van AVShopper.nl

Beste Harm Dijkstra, het lijkt er op dat uw licentie op 4 februari in de middag is aangekomen. Voor uw gemak heb ik het licentie certificaat nogmaals verstuurd naar het opgegeven email adres. Mocht uw bestelling nog steeds niet zijn aangekomen of mocht u nog verdere vragen hebben met betrekking tot uw bestelling verzoek ik u een email te sturen naar info@wappsolutions.net. Onze excuses voor het eventuele ongemak!

• Jeroen Duifhuizen
    Review voor AVShopper.nl

snelel en goede service. Enige wat iets beter zou kunnen is overzichtelijkheid van de website.

• P.A. Bos
    Review voor AVShopper.nl

Op 11/01 2x Internet Antivirus besteld en betaald de activatie codes niet ontvangen.Op 16/01 na 3 telefoontjes de mail met de codes gekregen.

• Anneke Van der Pol
    Review voor AVShopper.nl

Goede voorlichting op de site en zeer snelle levering.

• Erna Ramstijn
    Review voor AVShopper.nl

Online aanschaf ging simpel en de levering volgde snel. Handleiding was prima.

• Karel Meijers
    Review voor AVShopper.nl

De link naar het gekochte antivirusprogramma werkt niet. Via een andere link toch ingelogd wat een tijdelijke oplossing zou zijn. Ik kon ook mijn wachtwoord gebruiken. Nu blijk dit een link te zijn naar een gratis versie. Kijk, die informatie had ik graag vooraf gehad. Ben benieuwd of mijn koop (1jaar) al is ingegaan, of pas begint als ik de goede versie krijg. Overigens, erg aardige en behulpzame mensen. Het ongemak zal wel door de feestdagen komen, hoop ik

Antwoord van AVShopper.nl

Beste heer Meijers,
    Onze excuses voor de onduidelijkheid! De versie welke u download en installeert is altijd een proefversie, deze proefversie moet geactiveerd worden met de licentiecode welke u via de mail ontvangt. Dit heeft natuurlijk wel als voordeel dat u een maand extra (gratis) krijgt. Heeft u hulp nodig met de activatie van de software? Neem dan gerust even contact met ons op, we helpen u graag!

• nanne nicolai

....