Laan 1940-1945 156

Bol.com 321 9,2

P.A Bos beoordeelde op 2017-12-11

Snelle afhandeling

Hans J. Dirkse beoordeelde op 2017-11-12

Simpel mijn abo op internetprotection verlengd

J. Langers beoordeelde op 2017-07-31

Hulp bij installatie was zeer onduidelijk.

Harm Dijkstra beoordeelde op 2017-02-06

Had verwacht per post een CD rom te ontvangen voor installatie. Nu slechts een licentiecertificaat per email gekregen. Het geheel nog niet geïnstalleerd . Dat gebeurt over 14 dagen. Vervolgens afwachten of met de activeringscodes het beveiligingsprogramma geïnstalleerd ken worden.
H. Dijkstra

Reactie van AVShopper.nl:
Beste Harm Dijkstra, het lijkt er op dat uw licentie op 4 februari in de middag is aangekomen. Voor uw gemak heb ik het licentie certificaat nogmaals verstuurd naar het opgegeven email adres. Mocht uw bestelling nog steeds niet zijn aangekomen of mocht u nog verdere vragen hebben met betrekking tot uw bestelling verzoek ik u een email te sturen naar info@wappsolutions.net. Onze excuses voor het eventuele ongemak!

Jeroen Duifhuizen beoordeelde op 2017-01-24

snelel en goede service. Enige wat iets beter zou kunnen is overzichtelijkheid van de website.

P.A. Bos beoordeelde op 2017-01-17

Op 11/01 2x Internet Antivirus besteld en betaald de activatie codes niet ontvangen.Op 16/01 na 3 telefoontjes de mail met de codes gekregen.

Anneke Van der Pol beoordeelde op 2017-01-13

Goede voorlichting op de site en zeer snelle levering.

Erna Ramstijn beoordeelde op 2017-01-03

Online aanschaf ging simpel en de levering volgde snel. Handleiding was prima.

Karel Meijers beoordeelde op 2016-12-30

De link naar het gekochte antivirusprogramma werkt niet. Via een andere link toch ingelogd wat een tijdelijke oplossing zou zijn. Ik kon ook mijn wachtwoord gebruiken. Nu blijk dit een link te zijn naar een gratis versie. Kijk, die informatie had ik graag vooraf gehad. Ben benieuwd of mijn koop (1jaar) al is ingegaan, of pas begint als ik de goede versie krijg. Overigens, erg aardige en behulpzame mensen. Het ongemak zal wel door de feestdagen komen, hoop ik

Beste heer Meijers,
Onze excuses voor de onduidelijkheid! De versie welke u download en installeert is altijd een proefversie, deze proefversie moet geactiveerd worden met de licentiecode welke u via de mail ontvangt. Dit heeft natuurlijk wel als voordeel dat u een maand extra (gratis) krijgt. Heeft u hulp nodig met de activatie van de software? Neem dan gerust even contact met ons op, we helpen u graag!

nanne nicolai beoordeelde op 2016-12-04

....

Anneke Cornelisse beoordeelde op 2016-12-03

Heel erg snel geleverd, super

Peter Hoff beoordeelde op 2016-12-02

Makkelijk besteld, snel geleverd

Hans J. Dirkse beoordeelde op 2016-11-12

Duidelijke omschrijving hoe de procedure in zijn werk gaat en per omgaande de voucher met de code ontvangen om programma te downloaden.

Guido Costongs beoordeelde op 2016-11-05

ik heb tot op heden nog altijd niet mijn bestelling ontvangen!

Reactie van AVShopper.nl:
Naar aanleiding van uw beoordeling hebben wij u zaterdag nogmaals uw licentie gestuurd. U heeft deze licentie de eerste keer binnen 1 uur na uw betaling ontvangen. Graag zou ik u willen vragen uw "spam" email te controleren, wellicht is de email hierin terecht gekomen.

A. Stolk beoordeelde op 2016-09-30

Product snel geleverd.

egbert dijkkamp beoordeelde op 2016-09-08

snel besteld, snel geleverd

Marinis C Meijers beoordeelde op 2016-09-01

Kwam na bestelling de volgende dag; geactiveerd op 26-8-2016 stond in het licentiecertificaat. Dat overviel me, omdat ik per 01-09-2016 het product wilde inzetten.

Beste Marinis,

De datum welke te zien is op het licentiecertificaat is de datum waarop de licentie wordt aangemaakt in ons systeem, vaak is dit de dag van aankoop. Echter, de licentietermijn gaat in op het moment dat de code wordt geactiveerd in het programma zelf, zo bepaal je dus zelf vanaf wanneer je de licentie gebruikt. Bij veel antivirus programma's word je licentie echter automatisch bij de nog resterende dagen opgeteld. Ik hoop dat dit meer duidelijkheid geeft over de geldigheid van je licentie!

Ad de Roij beoordeelde op 2016-06-29

Een bestelling gedaan en betaald , maar niets ontvangen. Hierop gereageerd en daarop is contact opgenomen en is de bestelling alsnog gestuurd

Th.A. van Weelie beoordeelde op 2016-06-20

Bestelling volgens afspraak binnen één dag geleverd. Factuur ook goed.

2016