Aan de wand
Webshop met de leukste spullen voor aan de muur: kurk, showrekken, posters en nog veel meer!

Lidmaatschap per 06-11-2020 stopgezet

9,5
Filter 104 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 85 met beschrijving

• Desirée

Leuke artikelen.

• Mieke Rovers
    Geverifieerde klant van Aan de wand

Ze denkt met je mee, zeer vriendelijk en behulpzaam

• Froukje Lieuwes

Prima product

• Danielle van Vreeswijk
    Geverifieerde klant van Aan de wand

De artikelen zijn leuk, vriendelijk geprijsd en worden met een persoonlijke touch verstuurd.

• Jo Pennings
    Geverifieerde klant van Aan de wand

Na lang wachten het pakket toch gekregen en erg lief een berichtje erbij en een leuke kaart extra om te versturen, dankjewel

• Nicole de Wolf

• Gitte Heitkonig

• nathalie van weymeersch

Vlotte service

• Patty Van drongelen
    Geverifieerde klant van Aan de wand

Goede kwaliteit ,goede communicatie, snelle service.

Dankjewel Patty! Hopelijk hangt het behang al mooi :) Groetjes irma

• Saskia Adema
    Geverifieerde klant van Aan de wand

Product is precies zoals op de website staat vermeld, goed ingepakt en snel verzonden.

Antwoord van Aan de wand

Dankjewel Saskia! Veel plezier met de muurhanger :)

• Jeroen
    Review voor Aan de wand

We hebben hier een klok besteld. Na een paar dagen kwam deze binnen. Na het uitpakken waren we wel teleurgesteld. De klok is niet mooi rond, er zijn veel plastic resten van het gieten zichtbaar, plastic beschermkap ipv glas, etc. Kortom een erg hoog aliexpres gehalte.
    Vanwege deze redenen gevraagd om een retouretiket om de klok terug te kunnen sturen. Echter ben ik nu al een week aan het mailen en de telefoon wordt niet opgenomen.
    Iets positiefs dan? Ja, Irma komt erg aardig over...

Hoi Jeroen,
    Erg jammer dat de klok niet naar verwachting was. We hebben hier mailcontact over gehad. De klok is inmiddels bij mij retour (en inderdaad, de klok is niet zoals hij hoort te zijn. De leverancier is ingelicht en de klokken zijn inmiddels uit mijn assortiment gehaald.) Ook het bedrag heb je enkele dagen na retour terug ontvangen. Hopelijk ben je inmiddels voorzien van een mooie klok :) Groeten irma

• Shanne Kuijt
    Geverifieerde klant van Aan de wand

Prachtige producten, unieke items en kwalitatief geweldig!

• Megan Van Beek
    Geverifieerde klant van Aan de wand

Heel veel leuke bijzondere dingen. Vragen werden snel en duidelijk beantwoord. Alleen verzending duurde bij mij wel een tijdje

• S. Cordewener
    Geverifieerde klant van Aan de wand

Klantvriendeliijk, behulpzaam en goede service !!

• René Van der Meer

• Roos Reijbroek
    Geverifieerde klant van Aan de wand

De gekochte klok was niet helemaal in goede staat, maar dat heeft Irma van aan de wand perfect opgelost. Prettige en vlotte communicatie, en nu heb ik een supermooie klok :)

Antwoord van Aan de wand

Fijn dat het gelukt is! Heel veel plezier met de klok, komt vast goed :) Groetjes irma

• Jantine Winkel
    Geverifieerde klant van Aan de wand

Snelle service, makkelijk in contact en mooi eindresultaat!

Antwoord van Aan de wand

Dankjewel voor je review, Jantine! Hopelijk hangt de citymap al mooi :) Groetjes irma

• Edith Van de westelaken
    Geverifieerde klant van Aan de wand

Super leuk verpakt.... En nog wat extra leuk kaartjes erbij... Top

Antwoord van Aan de wand

Hoi Edith, dankjewel! Heel veel plezier met de posters en kaartjes. Groetjes irma

• Cecile Teeuwen
    Geverifieerde klant van Aan de wand

10% korting vanwege latere bestelling I.v.m. vakantie. Verzonden op afgesproken datum.

Antwoord van Aan de wand

Bedankt voor je beoordeling! De posters en kaartjes hebben vast al een mooi plekje gekregen :) liefs, irma

• marianne Bosch
    Geverifieerde klant van Aan de wand

Prima kwam wat later maar na een betichtje gelukkig nog op tijd.

Antwoord van Aan de wand

Gelukkig was het nog op tijd en werkte de post mee :) Hopelijk was de ontvanger er blij mee! liefs, irma