AanhangerKopen.nl

AanhangerKopen.nl

Een compleet assortiment van Aanhangwagens en onderdelen.
6,0

• Jeroen
    Review voor AanhangerKopen.nl

Niet tevreden. Misleidende verkoper. Als Belgische klant kipper gekocht bij hem (+-5600 eur ex btw):

1. Hij levert die zonder lader. Nooit gesproken over een lader, nooit aangeboden als optie etc. Zonder lader kan je niks doen met de aanhangwagen. Achteraf moet je 135 eur ex btw bijbetalen voor lader. Ik vind dit schandalig.
    2. Er zijn helemaal geen Belgische papieren bij. Enkel een COC. Je kan hem dus zelf invoeren. Op zich ok, maar loop dan niet te roepen “Belgische papieren”.
    3. Ik bestel een net bij en hij levert dat zonder haken, laat staan dat ze gemonteerd zijn. Wat kan je dan met dat net doen?

Nooit meer.

Antwoord van AanhangerKopen.nl

Het spijt me te lezen dat u dit zo ervaren heeft.
    Ik heb mijn best gedaan om u tevreden te stellen.
    U bent nooit op ons bedrijf geweest en u heeft nooit geen persoonlijk contact met ons gehad.
    Heb u meerder keren gebeld, echter geen gehoor en u heeft niet terug gebeld.

Alles is per e-mail gegaan, zo ook uw bestelling.
    Op 10-5-2023 heb ik vanaf onze product-pagina een hele uitgebreide mail ontvangen wat u wel en niet geoffreerd wenst te hebben.
    Ik begrijp uit uw mails dat u het vooral kwalijk vind dat er geen lader bij de kipper zat.
    Op de pagina waar u de bestelling geplaatst heeft, stond deze accessoire netjes
    vermeld. Alle andere accessoires heeft u wel gezien en ook benoemd in uw mail.

U heeft zelf de aanhangwagen niet afgehaald, hiervoor kwamen 2 aardige mensen (dacht uw vader) de kipper ophalen. Naar eer en geweten heb ik
    de kipper goed uitgelegd en ook het laadpunt laten zien. Deze mensen waren naar tevredenheid vertrokken.

Uw mail hierop volgend was erg duidelijk, u bent niet tevreden dat er geen lader bij zat,
    en u was erg stellig om reviews te plaatsen.

En heb u dan ook netjes gevraagd hoe ik u tevreden kon stellen. Hierop is geen antwoord gekomen. Ik heb u gebeld (geen gehoor) en gemaild.

Uw opmerking mbt tot het gaasnet is tot op heden mij nog niet duidelijk, heb om toelichting gevraagd, maar geen antwoord van u ontvangen.
    Wellicht dat u dit alsnog wilt doen zodat ik ook begrijp wat hier het probleem is.

De aanhangwagen is geleverd met de juiste papieren voor inschrijving België. U hoeft niet naar de douane of zoiets dergelijks. Alleen Vignet E 705 registreren bij MyMinFin.be en daarna alles afgeven bij Verzekering. Dit staat ook vermeld op onze site en gaat zonder enig probleem.

Heb hieruit wel lering genomen en heb in ons verkoopsysteem een extra vermelding van accessoires gemaakt, zodat we deze kunnen doorlopen met
    onze klanten.

• Lieven
    Review voor AanhangerKopen.nl

als Belgische klant aanhanger gekocht online omwille van lage prijs .
    levering binnen redelijke termijn (2 weken)
    afgekeurd bij indienstname omwille van speling op as .
    zelf terug gebracht naar Nederland ,na herhaaldelijk mailen terug geleverd 10 dagen later
    Op 6 april aan verkeerslicht blokkering van oplooprem ...ter plaatse moeten demonteren en lading overladen . Na melding nu alweer 22 dagen later nog steeds niet opgelost ondanks geschreven GARANTIE

voortaan kopen in eigen regio, iets meer betalen maar correcte service

Antwoord van AanhangerKopen.nl

We hebben het probleem voor u opgelost, de laatste mail vanuit ons was naar u:
    ====================
    De monteur heeft gisteren de aanhangwagen terug gebracht.
    De problemen zaten in de oplooprem. Blijkbaar was er een onderdeel binnenin los gekomen.
    Dit was nagenoeg niet uit te leggen via de mail. Hier waren we nooit achter gekomen als we de aanhangwagen niet in eigen werkplaats hadden gehad.

Gelukkig is het nu opgelost. De monteur, heeft alles nagekeken en heeft verder de afstelling van remmen gedaan.
    ====================

Op 24 mei 2020 was u tevreden en ging u aan de review herzien. Tot mijn spijt heeft u dat niet gedaan.

• Hoe beoordeel je AanhangerKopen.nl?

• Edwin Bolwerk
    Review voor AanhangerKopen.nl

Top product, levering, service en netjes. Precies zoals je mag verwachten.

• Hans
    Review voor AanhangerKopen.nl

Na lang zoeken voor een gebruikte aanhanger kwam ik de pagina van Aanhangerkopen.nl tegen.
    De prijzen zijn behoorlijk concurrerend en de service is prima. Alles via mail en telefoon kunnen regelen en het enige wat ik moest doen is de aanhanger ophalen.