Absor-B
Absor-B is in 2019 opgericht door Motex Solutions met als doel hoogwaardige geluidsisolatie te verkopen.

Na 6 jaar succesvol hittewerende producten verkopen via www.heatshieldings.com kregen we vaak de vraag vanuit onze klantenkring naar geluidsisolatie. Na een kleine 2 jaar geluidsisolatie verkocht te hebben, is er besloten om een nieuwe website te maken, www.absor-b.com.

Absor-B staat voor hoge kwaliteit tegen een eerlijke prijs. De producten zijn allemaal ontwikkeld samen met onze klanten en zijn zeer praktisch en efficiënt.
De zekerheden van https://www.absor-b.com/nl/
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Na 6 jaar succesvol hittewerende producten verkopen via www.heatshieldings.com / klanten beoordelingen kregen we vaak de vraag vanuit onze klantenkring naar geluidsisolatie. Na een kleine 2 jaar geluidsisolatie verkocht te hebben, is er besloten om een nieuwe website te maken, www.absor-b.com.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021