Afu-Mena
Maak kennis met GEZONDE VOEDING van de Marrons.

Vers geprepareerde Podosiri pulp in diverse smaken met een zeer hoge concentratie antioxidanten, eiwitten en Vitaminen A, B1, B2, B3, C en E
Proef de Glutenvrije Super Pamaka Kwaka: een muesli-achtige substantie die als maaltijd dient
Geniet van onze Sweet Cassava: cassavebrood met een aparte smaak en korrelige textuur
Of kom dichterbij de natuur en jezelf, na een stevige, AFIINGI Vooral bekend om haar ‘krachtversterkende’ werking.
Bij Afu-Mena haal je behalve ORGANISCHE voedzame en gezonde producten ook AUTHENTIEKE KUNST en KRUIDEN uit de cultuur van de Pamaka, Okanisi, Saamaka, Matawai, Aluku en de Kwinti, de Marrons. Onze producten zijn 100% Naturel Marron Superfoods.

Op deze site vind je informatie over onze producten en onze organisatie. Je shopt bij ons behalve GEZOND en VOEDZAAM ook VEILIG en SNEL.

Als je meer wilt weten kun je ook bellen of e-mailen.

Afu-Mena dankt u alvast vriendelijk voor uw aankoop!

De zekerheden van https://www.afu-mena.com

Aspirant lid van WebwinkelKeur