Marssteden 148b
7547TD Enschede
0541 - 820 902

Andre beoordeelde op 2019-07-28

Rond 14.00 uur besteld op woensdag, volgende dag om 12.00 uur in huis. Top!

V Ahmeti beoordeelde op 2019-07-23

Keurig netjes afgeleverd volgens afspraak.

Steven Verstraten beoordeelde op 2019-07-06

Snel geleverd, goede prijs, werkt uitstekend

Paul Spronck beoordeelde op 2019-07-03

Levering van Multi-split unit was volgens website op dag na bestelling. Minder dan 10 minuten na aankoop werd ik gebeld dat units toch niet op voorraad waren. Een nieuwe leverafspraak werd gemaakt (voor mij geen probleem). Deze werd niet nagekomen door dat de webshop niet beleverd werd door haar leverancier. Na wat belletjes is het materiaal rechtstreeks van de leverancier van de webwinkel bij mij geleverd, net op tijd voor de installatie afspraak.
Men doet heel erg zijn best om klant te helpen en blijft ook onder druk zeer vriendelijk en hulpbeleid. Ondanks de wat late levering, volgende keer weer!

Marion Monfrance-Raadschilders beoordeelde op 2019-07-01

Snelle levertijd. Bij bestelling al aangegeven wat de verwachte levertijd zou zijn en deze is ook exact op dat tijdstip geleverd.

Harry beoordeelde op 2019-06-27

Had op het nippertje 15;52 een bestelling gedaan. Sochtends om 10 uur had ik het al binnen! Echt top.

John Franse beoordeelde op 2019-06-27

Zeer goed. Besteld later op de dag, dus zou twee werkdagen duren. Kreeg even later telefoon of het goed was dat het de volgende dag al kwam. Top service, zeer klantvriendelijk!

Luke Slangen beoordeelde op 2019-06-27

Waardeloos !! Koop hier nooit niks meer klotewinkel !

Rogier, Amsterdam beoordeelde op 2019-06-25

Uitstekend bedrijf, begon al met de offerte aanvraag die ik al dezelfde dag binnen kreeg. Helder en duidelijk, geen verborgen kosten en zeker ook qua prijs concurrerend. Prima advies gekregen, en er kon snel een afspraak ingepland worden. Op de dag van plaatsing weer heldere communicatie over tijdstip van aankomst, alles conform de gemaakte afspraken. De monteurs die kwamen installeren waren zeer vriendelijk, behulpzaam en zeer deskundig. De kwaliteit van hun werk was top! Kortom ik ben zeer tevreden en dus veel dank aan dit bedrijf!

Henk beoordeelde op 2019-06-23

Bij ons in een werkplaats, 1650m3, onlangs 5 airco’s laten installeren van 10 Kw elk, Mitsubishi, Stefan Klammer kwam eerst zelf kijken wat er nodig was, super enthousiaste jonge man, die waarmaakt wat hij zegt, snel, goed, goedkoop en op tijd!
Het hele systeem is gekoppeld aan 1 regelmodule/thermostaat.
Werkt perfect! Goed werk mannen!

David Slits beoordeelde op 2019-06-23

Na bestelling en contact super snel geregeld. Geweldig top.

Frederik Vos beoordeelde op 2019-06-06

Goede info op website, snel en goed afgehandeld

Clemens Cornelissen beoordeelde op 2019-06-04

Het was hartje winter en toen dacht ik, ik heb een nieuwe airco nodig. De mobiele unit voldeed eigenlijk nooit, maar ik deed het er mee. Nu wilde ik toch doorpakken en voor een ECHTE GOEDE airco gaan die mijn slaapkamer met gemak aan zou kunnen. Ik heb maanden lang gezocht op internet en vele honderden reviews gelezen. Om een lang verhaal kort te maken; twee bedrijven sprongen er uit, één uiterst negatief waarvan ik de naam niet zal noemen en één welke keer op keer zonder uitzondering positief was. Ik kon het haast niet geloven, dit kan toch haast niet zou je denken. We zijn allemaal mensen en iedereen maakt wel eens een foutje of heeft een keer pech, maar nee. Nog meer lezen en nog dieper erin duiken of ik toch niet ergens iets minder positiefs kan vinden. Dat is niet gelukt! Aircovoorinhuis.nl presteert het om eigenlijk alleen positieve reviews te genereren uit tevreden klanten. En ik kan U vertellen, ze hebben er vandaag een bij hoor, ik dus!!! En ik kan U zeggen dat ik best een lastige klant ben geweest. Ze hebben keer op keer geduldig uitgelegd wat wel kan en niet kan, diverse keren met de installateurs overlegd of het wel kan wat ik zou willen. Iedere keer keurig binnen korte tijd terug gebeld. Alleen op dit vlak kunnen HEEL veel bedrijven al enorm veel leren van de mensen achter Aircovoorinhuis.nl. De dag van installatie breekt aan. Punctueel, op de afgesproken tijd staat er een nette bus voor de deur met twee nette jonge mannen. Ik heb ze binnen gelaten en meteen een kop koffie aangeboden, maar nee zeiden ze, we gaan eerst even het gereedschap en de airco naar binnen brengen. Ik dacht, dat is met drie man zo gepiept. NIET dus! Het ene koffertje na het andere, de een nog zwaarder dan de andere werd naar binnen gebracht en in de tuin neer gelegd. Na ongeveer een kwartier waren we klaar en was er even tijd voor koffie. Niet lang want ze wilde snel weer verder. Toen keek ik in de tuin en was ik stom verbaasd. Een groot deel van de tuin lag bezaaid met open gereedschapkoffers waar van ik de meeste gereedschappen nog nooit had gezien. De wel bekende schroefmachine natuurlijk, een tangetje hier en daar ook nog wel herkenbaar, maar het meeste was mij onbekend. Ruim vijf uur lang (dit kan bij U anders zijn, bij mij was het een redelijk makkelijke installatie) hebben die jongens heel hard en bijzonder netjes gewerkt. Echt een op elkaar ingewerkt team, de teamleider was overigens een HELE precieze. Dat moes precies zo en HEEL netjes anders was het niet goed genoeg. Ook heb ik de ene na de andere vraag op hen afgevuurd en ze wisten overal antwoord op, wat een kennis van zaken!!! Wij hebben nog overwogen om de airco zelf te installeren. We zijn best behoorlijk handig en dachten; dat doen we wel effe. Maar wat zijn we ENORM blij dat we de airco Niet zelf hebben geïnstalleerd. Onvoorstelbaar wat een uitzonderlijk technisch werk, wat ECHT niet voor een leek en ook niet voor een elektrotechnieker als mijn broer is weg gelegd om zelf te doen. Ik raad het U dan ook ten zeerste af om het zelf te proberen. Te veel kan fout gaan. B.v. niet goed ontluchten, motor binnen een uur kapot. (heb je een speciaal en kostbaar apparaat voor nodig.) Laat je het koelmiddel er uit lopen? Kost het je honderden euro’s om het weer bij te vullen. Het kiezen van de juiste locatie van de buitenunit is belangrijk voor de capaciteit van de airco, nog een tipje van een ervaringsdeskundige. haha Bij het uitzoeken van een airco unit moet je kijken naar, wat is de inhoud van het vertrek en dat getal zou ik verdubbelen, en dat is wat ik als leek adviseer om te kiezen. BV de inhoud van mijn slaapkamer is 40m3, Ik heb dus gekozen voor een airco met een capaciteit van 83m3, de Mitsubishi SRK/SRC 25 ZS-W Single Split set [2,5kw]. Dan is de kamer binnen korte tijd koel en dan staat dat ding niet de hele nacht te werken maar enkel af en toe om het op temperatuur te houden. Overigens is dit apparaat bijzonder stil, binnen zowel als buiten. Het is overigens niet zo dat het apparaat ook 2,5KW gebruikt. De Mitsubishi is bijzonder zuinig en als hij echt HEEL hard moet werken gebruikt hij maximaal 700Watt bv als het in de kamer 28 graden is en je wilt dat binnen in zo kort mogelijke tijd naar 18 graden hebben, en ja dat kan deze airco. Maar beter vraag je advies aan Stefan Klammer van Aircovoorinhuis.nl. Tja het kost wel wat ja maar dan heb je ook wat kan ik U zeggen. Inmiddels heb ik de airco ongeveer een maand en ben uitermate tevreden. We overwegen om in de woonkamer ook airco aan te leggen. Als we dit beslissen dan ga ik echt nergens anders heen dan aircovoorinhuis.nl . Ik ben zelden zo tevreden geweest over een aankoop en installerend bedrijf, euh, corrigeer, nog Nooit ben ik zo tevreden geweest, aircovoorinhuis.nl is een Echte aanrader. Ook ben ik er van overtuigd als er tegen alle verwachtingen in, onverhoopt toch niet tevreden bent of een geschil ontstaat dat deze mensen er Al het mogelijke aan zullen proberen te doen om U tot een tevreden klant te maken. Ik heb geen enkel financieel belang bij deze review en ben ook niet gevraagd om er een te schrijven. Met vriendelijke groet, Clemens Cornelissen Veghel

A. Arends beoordeelde op 2019-05-23

Snelle service m.b.t. offerte en planning. In een tijdsbestek van 2 dagen maar liefst 8 airco's geïnstalleerd, zodat we direct operationeel konden blijven. En ook fijn, ze ruimen de overgebleven materiaal netjes op, nemen het mee en maken de ruimtes direct schoon. Kortom professioneel.

Joop beoordeelde op 2019-04-30

SUPER BEDRIJF, SNEL GELEVERD ALLES TOP!!

W.e wallinga beoordeelde op 2019-04-24

wij zeer tevreden over het advies van klammer @smart-technics.nl.zowel,advies en bestelling en levering.gevraagd omdat wij in het centrum van enschede wonen,dat de airco zo weinig mogelijk geluid maakt buiten .nou dat is gelukt.zo wel binnen als ook buiten.wij Ed en marten raden het bedrijf graag bij u aan.opruimen .....dozen ertc zijn nemen alles mee.top

Tom beoordeelde op 2019-04-18

Heel erg tevreden over de airco, het contact met de mensen en hoe keurig alles is verlopen. Aanrader!

Jason beoordeelde op 2019-04-17

Snel en netjes thuis bezorgd, montage heeft een kennis van mij gedaan

Ronald van der Veen beoordeelde op 2019-04-17

O wat was het aldoor warm in huis ! Eerst een airco met slang gekocht ergens maar dit is echt een hele slechte oplossing. Dweilen met de kraan open ...

Op internet verschillende partijen aangeschreven en de goedkoopste bleek Stefan te zijn. Niet alleen de goedkoopste maar ook degene die nog eens een super gave unit airco aanbood die elders een aantal honderd euro s duurder zijn.

Het contact, het meedenken, service gerichtheid, keurig netjes werken, de knowledge die ze hebben is super fijn. Ik hou van mensen die enthousiast zijn, gepassioneerd en goed willen zijn in hetgeen wat ze doen.

Ik zou dan ook iedereen die opzoek is naar een top airco aanraden om eens met Stefan te bellen. Dan kun je wellicht net als ons op korte termijn genieten van een heerlijk klimaat tijdens de steeds warmer wordende zomers in Nederland.

Ik slaap super goed en heb zomers zoveel meer energie vergeleken met toen ik de airco nog niet had. Super bedankt voor alles !

O.T beoordeelde op 2019-04-17

Heel tevreden over deze firma. 3 airco’s laten plaatsen. 2 op lastige plekken. Professioneel en altijd bereid om in oplossingen te denken. Zeer klantvriendelijk. Ik beveel hen iedereen aan.