Airsoft-Munitie.nl

Het bedrijf is opgericht vanuit de passie voor de airsoftsport. Wij willen ervoor zorgen dat het voor de airsofter zeer gemakkelijk wordt om munitie (BB’s) te bestellen via onze website. Door middel van onze webshop kunnen wij de beste kwaliteit BB’s voor de scherpste prijs aanbieden.

Lidmaatschap per 14-08-2020 stopgezet

9,4
Filter 113 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 51 met beschrijving

• Ronald Klomp
    Geverifieerde klant van Airsoft-Munitie.nl

Goede prijs en snelle levering

• G Wareman
    Geverifieerde klant van Airsoft-Munitie.nl

Pellets van 'Geoffs' (0.28g) besteld, waaronder ook tracers. Bijna loepzuiver schot met een CZ 75D COMPACT!

• Ron Fiolet
    Geverifieerde klant van Airsoft-Munitie.nl

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen omdat ze het adres verkeerd hebben doorgegeven aan PostNL,

• Kevin Visser
    Geverifieerde klant van Airsoft-Munitie.nl

Prijs kan even aangezien ik een ander merk voor beetje minder kan krijgen. Leuk dat je een kortingscode krijgt na de bestelling alleen wel erg jammer dat deze maar 15 dagen geldig is. Verder prima winkel!

• Thomas Croiset van uchelen
    Geverifieerde klant van Airsoft-Munitie.nl

Ondanks het gedoe met Post NL zeer netjes en contact gehouden door Airsoft- Munitie

• Michaël Baggerman
    Geverifieerde klant van Airsoft-Munitie.nl

Als je goede airsoft BB's wilt ben je hier aan het juiste adres. Alleen 1 tip: 11 mailtjes voor 1 bestelling!, kan dat ook minder?

Antwoord van Airsoft-Munitie.nl

11 mailtjes voor 1 bestelling is inderdaad wat overdreven. Wij gaan kijken wat er aan de hand is, want dit is natuurlijk niet de bedoeling. Nogmaals bedankt voor je bestelling en review!

Met vriendelijke groet.
    Van het Airsoft-Munitie.nl Team

• Niels Heuker

Antwoord van Airsoft-Munitie.nl

Heel erg bedankt voor je bestelling en positieve beoordeling!

• Rene Knols
    Geverifieerde klant van Airsoft-Munitie.nl

Snelle verzending duidelijke side mooie prijs en van 25€ geen verzendkosten helemaal top

Antwoord van Airsoft-Munitie.nl

Heel erg bedankt voor je bestelling en positieve beoordeling!

• Conan Van lienden
    Geverifieerde klant van Airsoft-Munitie.nl

Perfecte bbs voor de sniper

• Christian Nueboer
    Geverifieerde klant van Airsoft-Munitie.nl

Dezelfde dag nog verzonden! Kwam keurig verpakt de volgende dag binnen, complimenten!

Antwoord van Airsoft-Munitie.nl

Bedankt voor uw feedback. Dit geeft ons extra energie om net elke keer dat stapje extra te doen!

• thijs nijhof

Snel geleverd, goed verpakt. Top service. Volgende keer weer bestellen

• Stefan de Vos
    Geverifieerde klant van Airsoft-Munitie.nl

Heel tevreden, mooie webshop en goed aanbod, zeker een aanrader voor een volgende keer

• Paul Barwasser
    Geverifieerde klant van Airsoft-Munitie.nl

Snelle en goede service en goed verpakt

Antwoord van Airsoft-Munitie.nl

Bedankt voor het achterlaten van de beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Veel plezier met u bestelling en tot de volgende keer.

Met vriendelijke groet

• Ronny Kanninga

Super tevreden.
    Snelle levering en goed verpakt.
    Tevens een duidelijke terugkoppeling na aanleiding van mijn vragen omtrent de levering.
    En niet geheel onbelangrijk ze hadden de BB’s die ik nodig had wel op voorraad.
    Kortom ik heb mijn adresje gevonden.

Met vriendelijke groet

• Frank Brons

Goed en snel geleverd

Antwoord van Airsoft-Munitie.nl

Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Tot de volgende keer.

• Marinus ten Have
    Geverifieerde klant van Airsoft-Munitie.nl

netjes verpakt en verstuurd.
    Ook het bestelde product voldoet zeer goed.
    Echter Postnl maakte er een zooitje van, via track en trace zag ik dat het pakket geleverd was had echter niets ontvangen. Na een dag mailen bleek dat het pakketje op een verkeerd adres was afgeleverd in een ander wijk.

Antwoord van Airsoft-Munitie.nl

Bedankt voor de beoordeling! Vervelend om te horen dat PostNL niet aan je verwachting heeft voldaan. Mocht dit de volgende keer weer gebeuren neem dan gerust contact met ons op. Tot de volgende bestelling :)

• Perry Gooijers
    Geverifieerde klant van Airsoft-Munitie.nl

Super snel geleverd en goed verpakt

• Luuk Spoor
    Geverifieerde klant van Airsoft-Munitie.nl

Erg tevreden over het aanbod en de snelle levering! Bestelling was al binnen één dag in huis.

• Steven Hardjooetomo

Super snelle service..super tevreden👍💯

• Miroslav Kolarik
    Geverifieerde klant van Airsoft-Munitie.nl

S’avonds besteld en dag er na al thuis super snel gegaan en ook goede uitleg op de web ga zo door gasten