Airsoft-Munitie.nl

Airsoft-Munitie.nl

Het bedrijf is opgericht vanuit de passie voor de airsoftsport. Wij willen ervoor zorgen dat het voor de airsofter zeer gemakkelijk wordt om munitie (BB’s) te bestellen via onze website. Door middel van onze webshop kunnen wij de beste kwaliteit BB’s voor de scherpste prijs aanbieden.
Filter 113 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 51 met beschrijving

• Ronald Klomp
    Geverifieerde klant van Airsoft-Munitie.nl

Goede prijs en snelle levering

• G Wareman
    Geverifieerde klant van Airsoft-Munitie.nl

Pellets van 'Geoffs' (0.28g) besteld, waaronder ook tracers. Bijna loepzuiver schot met een CZ 75D COMPACT!

• Hoe beoordeel je Airsoft-Munitie.nl?

• Ron Fiolet
    Geverifieerde klant van Airsoft-Munitie.nl

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen omdat ze het adres verkeerd hebben doorgegeven aan PostNL,

• Kevin Visser
    Geverifieerde klant van Airsoft-Munitie.nl

Prijs kan even aangezien ik een ander merk voor beetje minder kan krijgen. Leuk dat je een kortingscode krijgt na de bestelling alleen wel erg jammer dat deze maar 15 dagen geldig is. Verder prima winkel!

• Thomas Croiset van uchelen
    Geverifieerde klant van Airsoft-Munitie.nl

Ondanks het gedoe met Post NL zeer netjes en contact gehouden door Airsoft- Munitie

• Michaël Baggerman
    Geverifieerde klant van Airsoft-Munitie.nl

Als je goede airsoft BB's wilt ben je hier aan het juiste adres. Alleen 1 tip: 11 mailtjes voor 1 bestelling!, kan dat ook minder?

Antwoord van Airsoft-Munitie.nl

11 mailtjes voor 1 bestelling is inderdaad wat overdreven. Wij gaan kijken wat er aan de hand is, want dit is natuurlijk niet de bedoeling. Nogmaals bedankt voor je bestelling en review!

Met vriendelijke groet.
    Van het Airsoft-Munitie.nl Team

• Niels Heuker

Antwoord van Airsoft-Munitie.nl

Heel erg bedankt voor je bestelling en positieve beoordeling!

• Rene Knols
    Geverifieerde klant van Airsoft-Munitie.nl

Snelle verzending duidelijke side mooie prijs en van 25€ geen verzendkosten helemaal top

Antwoord van Airsoft-Munitie.nl

Heel erg bedankt voor je bestelling en positieve beoordeling!

• Conan Van lienden
    Geverifieerde klant van Airsoft-Munitie.nl

Perfecte bbs voor de sniper

• Christian Nueboer
    Geverifieerde klant van Airsoft-Munitie.nl

Dezelfde dag nog verzonden! Kwam keurig verpakt de volgende dag binnen, complimenten!

Antwoord van Airsoft-Munitie.nl

Bedankt voor uw feedback. Dit geeft ons extra energie om net elke keer dat stapje extra te doen!