Airtrack Specialist

Airtrack Specialist

Ons doel is om unieke en kwaliteitsvolle producten te verkopen die u helpen bij uw trainingen. Wij geloven dat iedereen de mogelijkheden moet hebben om overal te kunnen trainen, waar en wanneer dan ook.
7,9

• Marjan
    Review voor Airtrack Specialist

Nieuwe Pro Airtrack besteld in september vorig jaar. Tijdens herfst/winter correct opgeborgen.
    Bij het 1e gebruik in lente merkten we een gaatje op aan de zijkant van de mat.
    Reactie van Beau van Airtrack specialist was dat dit niet onder garantie valt!
    Het is dan nog een Pro mat van meer dan 400€, dan verwacht je toch wel kwaliteit!
    Op de site zelf staan enkel positieve reviews, maar dit wordt wellicht gestuurd want ik zie nergens waar ik een review kan plaatsen. Nu begrijp ik waarom.

• D Kemper

*Update*
    De klacht is kort na het indienen van deze review naar behoren opgepakt. We hebben een vervangend product gekregen en dit is gelukkig wel in orde. Daar zijn wel de nodige noodklokken voor aan het luiden gebracht.

Verbeteringen die in mijn ogen gepast zouden zijn:
    * De website up to date maken qua leverbare modellen, ook op Bol.com
    * Nuanceren of verwijderen van "volgende dag in huis!" claim
    * Ook na de bestelling snel blijven reageren op mails, zeker wanneer het een klacht betreft.

Mijn review aangepast van 1 naar 3 sterren.

Allereerst bleek de gewenste kleur niet leverbaar. Product in andere kleur kwam vervolgens beschadigd binnen. Niet binnen een dag overigens maar dat kan rond de feestdagen gebeuren. Tot op heden nog geen reactie op mails, Facebook, contact formulier etc. Mijn zoon heeft lang gespaard en zit nu met een beschadigd product en geen zicht op oplossing van dit probleem. Heel jammer en een grote teleurstelling. Helaas heb ik me laten leiden door de gunstige reviews zonder me verder in te lezen. Hopelijk wordt het nog naar behoren opgelost, dan zal ik deze review aanpassen.

• Hoe beoordeel je Airtrack Specialist?

• Helen
    Review voor Airtrack Specialist

Ze moeten zich aan afspraken houden! En beter communiceren. Ze reageren 1 x per dag als je geluk hebt. Ik ben nog steeds op mijn verzendkosten vergoeding aan het wachten 13,50, deze beloven ze terug te betalen, maar helaas doen ze het niet. De laatste 2 weken reageren ze helemaal niet meer op mijn mails. Wij hebben een verkeerde bestelling ontvangen, en helaas konden ze het gewenste product niet leveren. Dus moest het verkeerd geleverde product retour, en ik draai voor de kosten op. Lijkt me niet correct!!

• Ine Peeters
    Review voor Airtrack Specialist

Helaas geen positieve ervaring tot zover.
    UPDATE: inmiddels opgebeld door de firma met verduidelijking over de levertermijn. Heel fijn! Nu afwachten of we binnen 2 weken onze bestelling krijgen.
    Vorige vrijdag een bestelling geplaatst en verder niets meer vernomen over eventuele levering. Tot zover het 'volgende dag in huis (in dit geval maandag) maar tot daar aan toe, kan gebeuren.
    Het vervelende is echter de TOTALE onbereikbaarheid van de firma. Mails naar het voorgestelde e-mailadres, via het contactformulier, bericht via de voorgestelde messenger op hun facebookpagina, via instagram, op niets krijg ik antwoord. De telefoon wordt niet opgenomen.
    Dit geeft uiteraard geen vertrouwen en is onprofessioneel.

• Tanja Maus
    Geverifieerde klant van Airtrack Specialist

Wij en vooral mijn dochters zijn erg blij met deze airtrack pro van airtrack specialist. Leveringsinformatie was erg goed en snel. Het is eenvoudig te installeren en te demonteren. Die airtrack is ideaal om geweldige gymnastiek-elementen te maken. We raden ze graag aan.

• Dennis Roele

Binnen 24 uur in huis

• Kiki de Feber
    Geverifieerde klant van Airtrack Specialist

Goede kwaliteit en service!

• Lenoble aline
    Geverifieerde klant van Airtrack Specialist

Super qualité !!je recommande. Ma fille ests ravie, de plus, le personnel est remarquable!!! Rapide, fiable, conseil, écoute rien à redire. Super!!!

• Frederik Rysman
    Geverifieerde klant van Airtrack Specialist

Door het artikel te leveren in de kleuren zoals het besteld geweest is en zeker niet beschadigd.

Indien er een klacht is daar niet alleen op te reageren en beloven een nieuw exemplaar op te sturen maar het ook effectief uitvoeren.

• Marc Ketelaars
    Geverifieerde klant van Airtrack Specialist

Je wordt telkens aan het lijntje gehouden en wordt niet terug gebeld . Na een week nog steeds geen airtrack !