Aktieboxspring

Aktieboxspring

Verkoop van matrassen, toppers en boxsprings

• Zevenaar
    Review voor Aktieboxspring

Bed op 29-5-22 besteld zou binnen 4 tot 6 weken geleverd worden. Zijn nu 9 weken verder en nog steeds geen bed. Ook krijgen wij geen contact met het bedrijf. Wij willen graag ons geld terug!

• Maaike
    Review voor Aktieboxspring

Waar zal ik beginnen. Het bed uitzoeken verliep goed. Ondanks de kleine zaak genoeg mogelijkheid en keuze om een lekker bed uit te zoeken. Verder een grote keuze in stoffen eigenlijk alles is mogelijk.
    Binnen 2 weken kwam ons bed, Helaas niet in de stof die wij uitgekozen hadden en een andere kleur. Vervelend maar zou direct opgelost worden. Het bleef enige tijd stil na moeizaam in contact te komen, en een paar keer te horen dat de stof die wij uitgekozen hadden niet binnen was gekomen uiteindelijk gekozen voor een andere stof. Gevraagd of ze ons op de hoogte wilden houden van het verloop. Helaas ook nu moesten wij zelf contact op blijven nemen wanneer het bed geleverd zou worden. Eindelijk de afspraak was gemaakt bed zou in de middag geleverd worden. Om half 5 maar eens een bericht gestuurd, bed zou met een uur komen. De aardige bezorgers kwamen inderdaad na een uur. Met de mededeling dat ze onze levering eigenlijk vergeten waren. Heel bijzonder en als klap op de vuurpijl werden net als bij het eerste bed niet de door ons bestelde poten geleverd. Na een telefoontje werd toegezegd dat deze nagestuurd zouden worden. Na 2x een bericht sturen zonder enige reactie heb ik de hoop opgegeven. Het bed is top daar zal je ons niet over horen, maar de communicatie en klantvriendelijkheid is om te huilen. Geen enkele keer excuses gehad voor de gang van zaken en continue zelf actie moeten ondernemen. Nee van de service moet je het niet hebben.

• Hoe beoordeel je Aktieboxspring?

• Kira Bazhkova
    Geverifieerde klant van Aktieboxspring

Great service, questions were answered quickly, clearly and well, the parcel delivered earlier than expected, safely and undamadged.

• Chantal
    Review voor Aktieboxspring

Wij hebben bij deze winkel de boxspring Amsterdam aangeschaft en zijn zeer tevreden eindelijk wakker worden met een uitgerust gevoel

• Edwin de dood/ Brenda Grugjes
    Review voor Aktieboxspring

Top zaak goed geholpen je mag alles vragen je krijg een goede uitleg.de meneer van de zaak is top.bedankt voor alles

• G.A Neelen

Bestelling op tijd geleverd

• abigail
    Review voor Aktieboxspring

ze zijn zeer klantvriendelijk en ben er goed geholpen echt een aanrader

• Jannie vanBurgsteden

Slaap heerlijk
    3 weken op gewacht

• Natas
    Review voor Aktieboxspring

Gast vrij en luistert eerst naar hoe je het liefst slaapt. Hard of zacht op je zij of je buik en laat dan de beste matrassen/toppers voelen. Erg fijn want zo hoef je niet alle matrassen af.

• M Koelewijn
    Review voor Aktieboxspring

Vriendelijk en goed geholpen, met verstand van bedden. Goede kwaliteit en prijsverhouding.