Alcolado Glacial

Alcolado Glacial

Alcolado Glacial is een menthol splash lotion, verfrissend van top tot teen. De voornaamste kwaliteiten van het product zijn het verkoelende en verkwikkende gevoel dat het geeft, de unieke mentholgeur en de verlichtende werking die wordt toegeschreven aan het gebruik van Alcolado Glacial.

De Alcolado Glacial Splash Lotion is ons voornaamste product, maar er zijn inmiddels ook andere producten ontwikkeld en toegevoegd aan de Glacial familie: een zeep, een rub en een handontsmetter. Allemaal met dezelfde unieke mentholgeur.

De zekerheden van https://www.alcolado.nl

Aspirant lid van WebwinkelKeur