B-Prepared
Voedingsbeha's, ondersteuning tijdens bevalling en prenatale cursussen.
9,5

• Maartje
    Review voor B-Prepared

Ik heb onlangs een bh-afspraak gehad met Annette. Ze verkoopt voedingsbh's en komt bij je huis langs. Dit is super fijn want je zit er vlak na de bevalling niet op te wachten om op zoek te gaan naar een winkel met de juiste maat bh. Plus voor de bevalling weet je nog niet zeker welke maat bh je nodig hebt, dus van te voren inslaan gaat niet. Annette is een super lieve vrouw die advies geeft over wat de juiste maat is. Ze heeft verschillende modellen bh's in verschillende kleuren, dus voor ieder wat wils! Echt een aanrader! :)

• Linde
    Review voor B-Prepared

De cursus is heel prettig, informatief en gaat in op persoonlijke behoeften. Daarnaast biedt de cursus

• Hoe beoordeel je B-Prepared?

• Demi
    Review voor B-Prepared

Hele fijne zwangerschapscursus gevolgd bij Annette! De partnerles was ook fijn! Een echte aanrader!

• Tessa
    Review voor B-Prepared

Super cursus. Heel praktisch en met een leuke sfeer in de groep. Ook heel nuttig voor een tweede bevalling!

• Anne
    Review voor B-Prepared

Ik heb een zwangerschapscursus gevolgd bij Annette en vond deze super! Actief, informatief, nuchter en gezellig, voor mij de perfecte combinatie!

Antwoord van B-Prepared

Dank!

• Noël
    Review voor B-Prepared

Heel blij dat ik deze cursus gevolgd heb. Heb echt het idee dat ik goed voorbereid ben (voor zover dat kan) op de bevalling. Annette legt het allemaal heel duidelijk uit en een hele fijne vrouw waaraan je merkt dat ze al even in het vak zit. Aanrader om deze cursus te volgen!

• Britt
    Review voor B-Prepared

De cursus van Annette was super super leuk. Leerzaam, gezellig, luchtig en proffesioneel. Wij zijn klaar voor de bevalling. Niet twijfelen maar doen!

• Marije Hofman
    Review voor B-Prepared

Super luxe passen bij je thuis na de bevalling, mooie producten, goed advies, prettige communicatie.

• Anneke Polak
    Review voor B-Prepared

Goede service, toen een beha een naadje los had werd gelijk een nieuwe opgestuurd.

• Iris van den Bergh
    Review voor B-Prepared

Annette komt aan huis om je te helpen de juiste voedingsbeha’s uit te kiezen. Ze heeft een breed scala aan producten. De artikelen die ze koopt zijn niet alleen divers maar ook goed betaalbaar. Ik heb er spijt van dat ik niet eerder bij haar beha’s gekocht heb!

• Arina
    Review voor B-Prepared

Blij met mijn nieuwe bh’s. Ze passen perfect en zien er ook nog eens mooi uit.
    Annet komt bij je thuis met een ruime keuze aan bh’s. Ze geeft deskundig advies. Je hebt ze gelijk in huis.
    Ik zou zeggen: trakteer jezelf op een paar mooie, goede bh’s!

• Erica putman
    Review voor B-Prepared

Prima heel blij met mijn nieuwe bh's je nam heel erg de tijd voor me om te zorgen dat ik de goede bh's had super fijn hoor .
    Fijn dat je ze thuis kwam brengen in mijn kraam week.
    Kortom top
    Groetjes Erica

• Elke
    Review voor B-Prepared

Annet heeft een ruime keus aan voedings bh's, voor elk wat wils.
    Ik ben erg blij met mijn aankopen. Ik heb bh's met gelbeugels gekocht voor een nette prijs. Net zo stevig, mooi en comfortabel als mijn gewone bh's! Ik kon gewoon passen na de zwangerschapscursus en dat was zeer gemakkelijk. Dankjewel!

• Dafne Rensenbrink
    Review voor B-Prepared

Niet naar een winkel, maar gewoon fijn thuis passen en een eerlijk advies krijgen! Twee bh's gekocht. Een op voorraad, de ander was er ook snel. Ik ben zeer tevreden, top service!

• Simone
    Review voor B-Prepared

Een afspraak was snel gemaakt en het is heerlijk om thuis in alle rust de BH's te passen. Ik ben zelf al 8,5 maand zwanger en naar een winkel gaan zag ik echt niet zitten!
    Er is veel keuze in bijna alle maten zodat ik direct verschillende modellen kon passen. Eén BH kon ik gelijk houden (die zat ook heel lekker!) en de andere is binnen 2 dagen geleverd. Kortom: zeker een aanrader!

• Judith

Erg tevreden over de snelle service na mijn bestelling van 2 voeding bh's

• Jolanka
    Review voor B-Prepared

Heel snel was de afspraak gemaakt, heerlijk in alle rust thuis gepast en binnen 1 dag was mijn bestelling compleet.

• Chantal
    Review voor B-Prepared

Ik heb een carriwell bh besteld en die werd de volgende dag al afgeleverd. Ideale bh, die heerlijk zit, ik ga er nog een bestellen in een andere kleur!

• Margot
    Review voor B-Prepared

Ik heb onlangs via All4Mum een voedingsbeha aangeschaft waar ik erg tevreden over ben. Er was keuze genoeg en ik heb verschillende modellen kunnen passen. Annette heeft mij hierin goed geadviseerd. Mijn keuze is uiteindelijk gevallen op een bh van het merk 'Anita' (grijs met witte stippen). Ik vond het een mooie bh die bovendien direct goed zat. De pasvorm is goed en doordat het een voorgevormde bh is, zie je niet dat je zoogcompressen draagt.
    Een wereld van verschil met de eenvoudige voedingsbeha die ik al had.

• Jacqueline
    Review voor B-Prepared

Ik kocht een erg fijne (voedings) bh na een goed advies op maat! Anette bedankt voor de goede service en je deskundige blik.