Alle Machines

Alle Machines

Alle Machines is onderdeel van Alle Machines B.V. en is een uitgebreid overzicht van alle machines die op dit moment verkrijgbaar zijn. Alle Machines richt zich voornamelijk op alle machines die jij thuis gebruikt. Denk aan alle koffiemachines, wasmachines, droger, vaatwassers, stofzuigers, televisies, ijskasten, blenders, grill- en tostimachines, geluidsapparatuur zoals dj-sets, headphones en dergelijken. Alle Machines is de plek voor alle machines.
6,9

• Terry V
    Review voor Alle Machines

Schön aus einem tollen Laden! Immer auf dem neuesten Stand mit ihren Produkten! Ich werde sicher wieder bestellen!

• Mercy W.
    Review voor Alle Machines

Came earlier than expected. Most importantly, it looks as good as the ad. I geel great buying here.

• Hoe beoordeel je Alle Machines?

• James. F.
    Review voor Alle Machines

Great quality for the price I paid and services was awesome as well! I highly recommended!

• Charly Thompson
    Review voor Alle Machines

I really enjoyed buying from Allemachines. Just delivered nice product in 2 days!
    Thanks

• jean-narcisse dassuncao

Worst experience ever

• Frank van der Hoek
    Review voor Alle Machines

Meerdere malen moeten bellen. Inmiddels al 11 dagen geleden besteld maar geen artikel ontvangen. Volgens Track en Trace staat het nog in Spanje. Na 4x de klanten service gesproken te hebben aangegeven dat ik de bestelling wil annuleren. Nu maar afwachten of ik mijn geld terug krijg.

Update 1: Inmiddels meer dan twee weken verder na annuleren van de bestelling encij heb mijn geld nog niet ontvangen. Twee keer een e-mail gestuurd ter herinnering maar geen enkele reactie.

• Leo Defrijn
    Geverifieerde klant van Alle Machines

Op mijn vraag werd er ingrijpend en efficiënt gereageerd .

• sk
    Geverifieerde klant van Alle Machines

alles duurt veel te lang, de levering en ook het contact met de klantenservice.