Alle Machines

Alle Machines

Alle Machines is onderdeel van Alle Machines B.V. en is een uitgebreid overzicht van alle machines die op dit moment verkrijgbaar zijn. Alle Machines richt zich voornamelijk op alle machines die jij thuis gebruikt. Denk aan alle koffiemachines, wasmachines, droger, vaatwassers, stofzuigers, televisies, ijskasten, blenders, grill- en tostimachines, geluidsapparatuur zoals dj-sets, headphones en dergelijken. Alle Machines is de plek voor alle machines.

Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 29-05-2020 stopgezet

7,0
Filter 162 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 145 met beschrijving

• Freddie W
    Geverifieerde klant van Alle Machines

Op tijd geleverd en uitstekende communicatie. Prijs was ook prima. Goede zaak en zeker het aanbevelen waard.

• IV
    Geverifieerde klant van Alle Machines

Goede service, het bestaat nog! Ben heel netjes geholpen. Grappig verhaal is dat mijn vrouw en ik per ongeluk en zonder het van elkaar te weten twee dezelfde artikelen hadden aangeschaft om elkaar mee te verassen. Ik had namelijk aangegeven dat ik deze tv wou hebben. Na een chat via de livechat met de klantenservice (hoefde niet te wachten!! Er was iemand direct online) sprak ik een vriendelijke medewerker (Freek of Frans ofzo) en die annuleerde een van de twee betaalde bestellingen en hij stortte het bedrag eenmaal terug. Verdere levering snel uitgevoerd. Al met al zeer tevreden en erg snel, adequaat en vriendelijk geholpen.

• Jop van Linden
    Geverifieerde klant van Alle Machines

Duidelijke En overzichtelijke website. Goede omschrijving qua materiaal en maatvoering. Snelle levering. In een woord top

• Ayden Ziriha
    Geverifieerde klant van Alle Machines

Sehr gut! Sehr schnelle Lieferung. Danke!

• Fred van Leer
    Geverifieerde klant van Alle Machines

Dit was mijn derde bestelling bij Allemachines. Wederom goede snelle levering; goed verpakt, helemaal fijn. Ik heb in het verleden wel eens onduidelijk gehad, maar toen werd ik keurig geholpen door de helpdesk. Nu was dat helemaal niet nodig. Hartstikke bedankt voor de snelle en fijne levering!

• Jan Dikkers
    Geverifieerde klant van Alle Machines

Ik heb bij allemachines.com een zwembad van intex gekocht met allemaal accessoires. Op de site was het chill dat al die accessoires onder de omschrijving van het product stonden. Ik wist precies welke items ik nodig had. Ik had eigenlijk geen idee of alles wel compleet zou zijn, dus via livechat gevraagd of kabels etc. er bij zaten. Nou zat alles er praktisch bij, maar van de zwembadpomp had ik nog een kabel nodig. De connectie kit van intex was te klein voor de afstand die ik wou. Mijn tuin is niet zo groot zoals je op de foto kan zien, maar hij is wel volledig waterpas. Vorig jaar nog geegaliseerd. Vooraf goed berekend wat mijn maximale grootte mag zijn en of de plek beter geschikt is voor een rond of rechthoekig Intex zwembad. Hij staat nu netjes in het hoekje en wordt goed gebruikt door de kids. Ding is echt huuuge! Haha. Over alle machines: service was echt prima en ze leverden het bad de volgende dag. Heel fijn, want het was toen nog lekker weer. Nu, een paar weken verder ook wel weer, maar vorige week weer minder. Hoe warm het is maakt trouwens niet uit, want de warmtepomp en de solar bollen die ik heb gehaald warmen het zwembad lekker op. Service: goed Snelheid: goed Product: fantastisch Al mijn zwembadspullen haal ik nu bij allemachines, ook omdat ze vaak cheaper zijn. Maar als ik een simpel product ergens anders geodkoper vind, dan ga ik hem daar kopen haha. Toch denken om de kleintjes he haha.

• Yme-Jan Meder
    Geverifieerde klant van Alle Machines

Snelle levering, hele mooie producten en een duidelijke website. Ik heb in het verleden wel eens onduidelijk gehad, maar toen werd ik keurig geholpen door de helpdesk.

• Ursula
    Geverifieerde klant van Alle Machines

Bestellingen worden snel geleverd. Op het gebied van verpakking valt nog wat winst te behalen. Een klein aantal boekjes die in een envelop passen werden in een grote doos vol met plastic afgeleverd wat resulteerde in veel afval.

• Megan
    Geverifieerde klant van Alle Machines

Netjes en op tijd. Bestellen is makkelijk. De site is helder en transparant. Het volgen van de bestelling gaat prima en de bezorging verloopt perfect. Goed verpakt en als leuk extraatje een onderhoudsboekje voor de gitaar. De producten voldoen altijd aan de verwachting omdat de informatie op de site goed en volledig is. Top!

• Barry
    Geverifieerde klant van Alle Machines

Snelle levering duidelijke communicatie! Product was beschadigd maar heb het niet terug gestuurd. Waarschijnlijk transportschade. Lichteffecht deed het nog goed en prijs was dermate goedkoop dat ik het hierbij laat.. Verder alles goed en duidelijk geweest!