Alternatievemiddelen.nl

Alternatievemiddelen.nl

Webshop met gezonde, duurzame en ecologische alternatieve mogelijkheden in de hedendaagse levenstijl. Alle producten hebben wij (Melanie en Tom) eerst zelf uitgeprobeerd. Op deze manier verkopen wij alleen producten waar wij volledig achter staan en waar wij zelf in geloven! Ons assortiment is daarom klein, maar zal langzaam uitbreiden.
Filter 648 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 645 met beschrijving

• Ingrid Stol
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl

Fantastische service! snelle beantwoording van de mail, en in oplossingen gedacht! Zet niet gauw een review neer maar dit bedrijf verdient een dikke pluim.

• Hans Veldhuis

Perfect geregeld, prima webshop

• Hoe beoordeel je Alternatievemiddelen.nl?

• Anna Glas
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl

Snelle levering, prima service!

• Hilde Voncken

Vriendelijke en goede service

Beste Hilde,

Bedankt voor deze goede review! Heel erg graag gedaan en we hopen dat je veel plezier hebt van jouw Berkey Light waterfilter, geniet van het zuivere water!

• Jacob

Goed dienst. Erg blij mee

Beste Jacob,

Heel fijn om te lezen dat je erg blij bent met jouw Royal Berkey waterfilter set! Bedankt dus voor deze 5-sterren beoordeling! Dit waarderen wij enorm! Blijf geniet van het (h)eerlijke water!

• Lisanne
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl

Ik kwam via vrienden die allebei al een keer bij alternatievemiddelen.nl hadden besteld bij deze site. Via hen kreeg ik te horen dat je hier de goedkoopste berkey kon krijgen, ik heb zelf de royal berkey met rvs kraantje en houder gekocht. En later nog een bestelling geplaatst voor de fluoridefilters. Beide bestellingen dezelfde dag verzonden! Er zat een lief handgeschreven briefje bij mijn bestelling, en dat zijn nou die kleine dingen die het waard maken dat ik zo graag kleine familiebedrijfjes steun. Communicatie was over het hele proces erg snel en duidelijk, zelfs toen mijn eerste pakket vertraagd was (door PostNL!! Niet alternatievemiddelen) kreeg ik een mailtje van hen. Een fantastische ervaring, ik raad het iedereen aan en zal hier zelf in de toekomst zeker terugkomen wanneer het tijd is om mijn fluoridefilters te vervangen. Bedankt!!

Beste Lisanne,

Wat een mooie en lieve review! Heel erg leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze werkwijze en benadering, ook heel fijn dat je ons aanraadt! Wij waarden dit enorm en willen jou dan ook heel erg bedanken hiervoor! We hopen dat je veel plezier hebt van jouw Royal Berkey waterfilter set en het (h)eerlijke water wat eruit komt! Nogmaals bedankt!

• Gerald

Interessante producten

Beste Gerald,

Bedankt voor jouw 5-sterren beoordeling en leuk om ze horen dat je onze producten interessant vindt. We hopen dat je dan ook veel plezier mag ervaren van jouw Travel Berkey waterfilter set. Geniet er van!

• Marianne
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl

Snelle levering, met ook nog eens een superleuke kaart. Geeft net dat extra's

Beste Marianne,

Heel fijn om te horen dat je het waardeert! Bedankt dus voor deze mooie beoordeling, dit waarderen wij dus weer enorm :-)! We wensen je nogmaals veel plezier van de Big Berkey waterfilter set en van het zuivere water wat eruit komt!

• Jurgen Prins
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl

Snelle aflevering, en was exact zoals beschreven. Het persoonlijke briefje en mail voor nazorg was echt een verrassing, wat een aandacht, dat kom je zelden tegen. Bedankt!

Beste Jurgen,

Wat een mooie review heb je geschreven! Dit waarderen wij enorm en heel leuk om te lezen hoe je het ervaren hebt. Wij bedanken jou dus ook en we hebben het met alle liefde gedaan! We hopen dat je veel plezier hebt van jouw Go Berkey waterfilter set!

• F.A. Vesters
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl

Fijn communicatie, Berkey travel snel in bezit

Beste F.A. Vesters,

Heel fijn om te horen dat je tevreden bent en ons waardeert met 5-sterren, bedankt hiervoor! We wensen je nogmaals veel plezier van de Travel Berkey waterfilter set en het (h)eerlijke water wat eruit komt!