Android Auto Navigatie

Android Auto Navigatie

Dé specialist in Autoradio's / multimediasystemen met Full Europa navigatie.

Met meer dan 5000 producten bieden wij een ruime keus voor bijna elk automerk en type autoradio met navigatie.

In onze webwinkel besteld u eenvoudig al onze producten als bijvoorbeeld achteruitrijcamera's, beeldscherm oplossingen, parkeersensoren en nog veel meer.

Bestellingen vanaf 50 Euro worden gratis zonder verzendkosten verzonden.

Lidmaatschap per 12-01-2022 stopgezet

3,5

• Geoffrey Dijkstra
    Review voor Android Auto Navigatie

Android radio besteld, na 4 weken nog niks ontvangen en gevraagd om order te annuleren. Dit is bevestigd en geld zou binnen 2 week overgemaakt worden. Na 2 weken nog steeds geen geld en beweerden hun dat ze geen rekening nummer van mij hadden en vroegen hun hierom, dit aangeleverd en belofte van hun om het zsm over te maken, nu alweer week verder en krijg geen reacties meer van hun.

• John j harte
    Review voor Android Auto Navigatie

Door mijn betaling €469 terug te storten op mijn rekening i.v.m niet geleverde goederen.
    Besteld 29-9-2021
    Na 4 weken gecanceld i.v.m niet kunnen leveren.
    2 weken later mail waarin beloofd terug betaling.
    Weer 3 weken later na mail beloofd nog maals opdracht terug betaling te doen bij fin afdeling.
    2 weken later e
    Weer mail gestuurt , dit keer niet eens antwoord.
    Tot op heden 24-11-2021 geen restitutie.
    Begin te geloven dat deze zaak stinkt.

• Sander
    Review voor Android Auto Navigatie

Radio was netjes verpakt en in goede orde ontvangen.
    Levering had vertraging bij de fabrikant maar hier heb ik netjes een mailtje over gehad.

• Ad kraft
    Review voor Android Auto Navigatie

Heb een bestelling geannuleerd ondat het niet leverbaar was bijna 500 euro zouden binnen 14 dagen geld terug sturen ben tijd is voorbij en nog geen geld steeds een andere uitspraak