Android-Warehouse
Webwinkel gespecialiseerd in Android TV (Mediaspelers, mediastreamers, android vr).
8,8

• alexis james

it's nice

• HostMarcel
    Geverifieerde klant van Android-Warehouse

Bestelling en verzending uitstekend! Maar heb een wat ik denk een rii k16 mini gehad met een fabrieks fout waar ik grotendeels niks aan heb. Ik heb contact opgenomen met Android warehouse maar geen antwoord meer gehad , ik heb zelfs contact opgenomen met officiële riitek om te vragen hoe we dit het beste kunnen oplossen omdat ik niks meer had vernomen van android-warehouse, ik hoop snel een oplossing te krijgen.

• Hoe beoordeel je Android-Warehouse?

• Edward
    Geverifieerde klant van Android-Warehouse

Prima service, produkt was niet meer op voorraaf. Snelle upgrade gekregen.

• D.R. Busselaar
    Geverifieerde klant van Android-Warehouse

Bijna perfect en heb mijn goederen heel snel gekregen. Werken zoals beloofd en ben helemaal happy.

• Michiel Oldewarris
    Geverifieerde klant van Android-Warehouse

Bestelde artikelen netjes en snel geleverd, zoals het hoort.

• Bob

Goed

• Kees de Groot
    Geverifieerde klant van Android-Warehouse

Snel geleverd. Goed geadviseerd aan de telefoon. Goed gedaan allemaal!

• Gabor Lodi
    Geverifieerde klant van Android-Warehouse

Uitstekende service en goede waren. Al meerdere keren dingen besteld naar grote tevredenheid.
    Als voorbeeld: laatste keer afstandsbediening besteld, bleek dat ze het bestelde model niet meer haddden, kreeg ik een duurdere voor hetzelfde geld, en nog rap geleverd ook.

• H. Oosterhuis
    Review voor Android-Warehouse

Had een Pipo x10 gekocht. Deze ging na 3 maanden kapot. Het apparaat is nu al meer dan een half jaar bij deze verkoper voor reparatie. Beste man reageert nergens meer op. Krijg voortdurend de voicemail. Ook op mails wordt niet gereageerd. Update: na het oplossen van problemen met zijn communicatie middelen, is alles heel snel opgelost.

• S.J.
    Review voor Android-Warehouse

Pas op! Op 19.11.18 bestelde goederen en onmiddellijk geld overgemaakt. Mastercard had problemen met het bedrijf. Daarom moest ik het bedrag van 209 euro per bankoverschrijving verzenden naar Android Vorsicht Falle ! Am 19.11.18 Ware bestellt und sofort Geld überwiesen. Mastercard hatte Probleme mit der Firma. Deshalb musste ich den Betrag 209 Euro per Banküberweisung an Android Warenhouse NL senden. Und das war es. Weder Ware noch Rückzahlung. Der Verkäufer reagiert auf keines meiner Mail ! Caotische Buchhaltung. Für 1 Bestellung sendete er zwei unterschiedliche Rechnungen, aber mit gleicher Bestellnummer. Auch nach Wochen kein Geld zurück. Trotz Mahnungen mit Terminsetzung und Androhung einer polizeilichen Anzeige reagiert Android Warenhuose NL nicht. !!
    Habe den Verkäufer nun angezeigt !
    Wer sein Geld verlieren will kann es hier tun !
    Warenhouse NL. En dat was het. Geen goederen noch terugbetaling. De verkoper reageert niet op mijn mail! Caotische boekhouding. Voor één bestelling heeft hij twee verschillende facturen verzonden, maar met hetzelfde ordernummer. Zelfs na weken geen geld terug. Ondanks waarschuwingen met deadline en dreiging van een politie-advertentie reageert Android Warenhuose NL niet. !!
    Laat de verkoper nu weergeven!
    Wie zijn geld wil verliezen, kan het hier doen!