Anila Cosmetics

Anila Cosmetics

Bekijk alle reviews en keurmerken van Anila Cosmetics en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 25-06-2020 stopgezet

9,4

• Leonieke
    Geverifieerde klant van Anila Cosmetics

Mooie producten prettig in gebruik. En goede uitleg erbij. Snelle persoonlijke service

• Sabrina
    Review voor Anila Cosmetics

Snelle levering. Prijs/kwaliteit erg goed. Bij vragen staan ze altijd klaar om je te helpen.

• Ladies night m.de koning 28-11-2019
    Geverifieerde klant van Anila Cosmetics

Goede producten, fijne en snelle service.

• Trudy van Rijn
    Geverifieerde klant van Anila Cosmetics

Leuke workshop, goed advies, snelle levering.

• Susan
    Review voor Anila Cosmetics

Hele fijne producten. Heb na de testers uiteindelijk de foundation Marvel en blush Darkroze besteld. Voelt heel zacht aan, alsof ik niets op heb. Service is ook goed. Heel blij mee.

• Gerda van Rijs
    Geverifieerde klant van Anila Cosmetics

Razend snel bezorgd. Top. Ook de "nazorg" is super. "Heb je nog vragen over je product?". En ja, die had ik. Ik kreeg een duidelijk persoonlijk antwoord en een verwijzing naar een tutorial.

• Marie
    Review voor Anila Cosmetics

Onlangs heb ik een tester besteld om te ervaren hoe de make-up aanvoelt. Vond de levering heel leuk, echt persoonlijk gemaakt. Er zit voldoende poeder in het testzakje. Vond de make-up erg fijn aanvoelen. Heb gelijk de foundation besteld, dit met een korting voor eerste bestelling. Deze zat bij de testers. Goede service, snelle reactie en zij denken met je mee.