Anja's Kapsalon en Schoonheidssalon

Anja's Kapsalon en Schoonheidssalon

Artègo® haarproducten zijn erg populair onder kappers. Ze worden dan ook veelvuldig gebruik in kapsalons. Deze kwalitatieve producten zorgen ervoor dat uw haar er goed verzorgd uitziet. Dat effect wilt u natuurlijk het liefst niet alleen na een bezoek aan de kapper, maar ook thuis. Kijk dan ook snel in onze web shop om te zien welke artègo producten u online kunt bestellen bij ons. U kunt hier onder andere artègo shampoo, conditioner, maskers en mousse kopen.
Dankzij Kapsalon Anja krijgt u de kans om de producten van dit excellente en exclusieve Italiaanse merk nu ook bij u thuis te gebruiken. Wij verkopen een groot aantal artègo producten namelijk in onze web shop.

Artègo® producten eenvoudig en snel online bestellen
Artègo® haar- en stylingproducten zijn erg populair onder kappers. Ze worden dan ook veelvuldig gebruik in kapsalons. Deze kwalitatieve producten zorgen ervoor dat uw haar er goed verzorgd uitziet. Dat effect wilt u natuurlijk het liefst niet alleen na een bezoek aan de kapper, maar ook thuis. Kijk dan ook snel in onze web shop om te zien welke artègo producten u online kunt bestellen bij ons. U kunt hier onder andere artègo shampoo, conditioner, maskers en mousse kopen.

Naast de producten van artègo® vindt u bij ons de complete newgen® care lijn; haarverzorging en stylingproducten van Morpho Dutch Hair Professionals. "Haarverzorging en Stylingsproducten Van Newgen®, Exclusief Voor Professionele Salons!" newgen® is ontwikkeld door Morpho Dutch Hair Professional en is exclusief voor kappers beschikbaar. De producten van newgen® worden door Morpho in Italië geproduceerd, omdat Italië al jarenlang voorloper is op het gebied van professionele haarproducten. Op deze manier is newgen gebaseerd op de nieuwste technieken en vervaardigd met de nieuwste ingrediënten. Zo bent u ervan verzekerd dat u met newgen® de beste haarproducten in huis heeft!

Hoe werkt onze web shop?
In onze web shop kunt u gemakkelijk de producten selecteren die u wilt en deze in uw winkelmandje plaatsen. Als uw bestelling compleet is, kunt u uw gegevens achterlaten en sturen wij het op. U betaalt verzendkosten voor uw zending, tenzij u meer dan 75 euro heeft besteed. Wilt u geen verzendkosten betalen? Dan kunt u uw zending ook zelf in onze kapsalon komen ophalen. Betalen gaat gemakkelijk en veilig via iDeal en in België via Bancontact, Belfius of KBC/CBC. Bij vragen over het online bestellen van artègo® of newgen® producten kunt u ons altijd bellen via 0164 672303.

Verzending
Wij versturen uw bestelling met PostNL. U ontvangt een e-mailbericht met daarin de verzend-code van uw pakket. Nu kunt u uw pakketje volgen met Track & Trace van PostNL. Ga naar https://mijnpakket.postnl.nl/inbox en volg uw pakket. U kunt hier ook de aflevering regelen!

Lidmaatschap per 31-12-2022 stopgezet

9,3

• Sandra
    Review voor Anja's Kapsalon en Schoonheidssalon

Mooie producten en altijd goed en professioneel advies. Ik kan iedereen zowel de webshop als de salon zelf aanraden!

• TJ Brugman
    Review voor Anja's Kapsalon en Schoonheidssalon

Je ontvangt wat je besteld en de levering is vlot.

• Jean
    Review voor Anja's Kapsalon en Schoonheidssalon

Kapsalon Anja is een klantvriendelijke salon met kundige kapsters. Hun specialiteit is kleuren en modelleren voor jonge mensen en ook voor iets oudere :). In hun webshop verkopen zij de producten die zij zelf in de salon gebruiken. Je kunt altijd mailen of bellen voor advies.