Emdenweg 3

8,9

Vincent Vivié beoordeelde op 2019-08-16

Niels Hietbrink beoordeelde op 2019-08-16

Benjamin de Wit beoordeelde op 2019-08-13

Telefonisch nooit tot bijna nooit bereikbaar. Erg vervelend.

Miranda beoordeelde op 2019-08-07

Werelds. Ligt super fijn in de hand. Makkelijk te gebruiken en goede reactie van de muis. Echt een aanrader voor iedereen. Ik zou zelfs eerder zeggen, een verplichting voor iedereen die veel achter de computer zit.

C C Kramer beoordeelde op 2019-08-03

Ayesha Koster beoordeelde op 2019-08-03

De binnenkant van de muis is scheef/vervormd dus de batterijen sluiten niet optimaal aan. Waardoor die om de haverklap stroom verliest. Voor de rest een redelijke muis.

Darryl Wever beoordeelde op 2019-08-02

prima

E Verspuij beoordeelde op 2019-08-01

Reactie van Anti-rsimuis.nl:
Geachte heer/mevrouw Verspuij, Jammer om te horen dat u zo ontevreden bent. Wel zijn we benieuwd wat de reden hiervan is gezien ik ook nog geen retouraanmelding of email hier over zie. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat u zo ontevreden bent dat u ons 1 ster geeft. We hebben zoals beloofd de volgende dag geleverd. Als de producten niet bevallen is dat natuurlijk vervelend, maar dan kunt u deze gewoon retour sturen of contact met ons opnemen om ze te ruilen voor een geschikt/ander model.

Sandra beoordeelde op 2019-07-31

De beantwoording van de mail duurt wat langer en dat is jammer. Ik had 2 muizen besteld voor linkshandigen en de tabel gebruikt voor de maat. Jammer genoeg waren de muizen veel te groot. Advies voor nieuwe muizen werden rechtshandigen muizen linkjes gestuurd. Andere optie voor linkshandige muizen waren er voor mij niet of ik zou 50 euro per muis meer moeten uitgeven. Voor mij was dit alles een reden om mijn bestelling terug te sturen. Wel fijn dat het geld spoedig werd terug gestort.

Irene Loois beoordeelde op 2019-07-24

geen problemen gehad, snelle levering en heel goed produkt, ben er blij mee

Ashley beoordeelde op 2019-07-19

Muis ontvangen die helaas niet goed werkte, gelukkig mogen terug sturen op kosten van anit-rsimuis. Daarna een nieuwe muis ontvangen, helaas hier ook problemen mee. Weer contact opgenomen maar na 2 weken nog steeds geen antwoord gehad. Om deze reden geef ik een onvoldoende.

Reactie van Anti-rsimuis.nl:
Beste Ashley, Zoals mijn collega ook per mail heeft gestuurd hebben wij uw retour nooit ontvangen.

Claudia beoordeelde op 2019-07-17

Zeer blij met de aankoop van de Anti-rsimuis, netjes op tijd geleverd.

Rob Haarhuis beoordeelde op 2019-07-17

Glenda Wekker beoordeelde op 2019-07-08

Lydia Clarisse beoordeelde op 2019-07-08

Muis werkt prettig maar is niet geschikt voor kleine handen.

J.E. van Glabbeek beoordeelde op 2019-07-07

Snelle levering, goede prijs/kwaleitsverhouding

Marcel Rensen beoordeelde op 2019-07-05

Top service goede producten. Dit is een echte review .

Esther de Bont-Fredriksz beoordeelde op 2019-07-03

Roy van der Hoek beoordeelde op 2019-07-01

snelle nette levering

Rob Stam beoordeelde op 2019-06-27

Bediening als gewone muis, ideaal. De verticale stand is een perfecte remedie tegen rsi.
Een minpunt: de knoppen in de duimgreep zijn veel te gevoelig en die moest ik uitschakelen omdat zij voortdurend onbedoeld ingedrukt worden.