Apparaatshop
Apparaatshop levert een ruim assortiment huishoudelijke apparaten van vele bekende merken zoals Rommelsbacher, russel Hobbs, Nivona, Cloer, Hostess en Khapp.

Al deze apparaten zijn van topkwaliteit en vele zijn uitgevoerd in een modern design.

Alle leveringen uit voorraad en voor 15.00 uur besteld, de volgende dag in huis.

Lidmaatschap per 16-07-2021 stopgezet

8,9

• Thea Oudshoorn van den berg

Prima, rustig en goed.

• Wil Pietersz

• L Schaap
    Geverifieerde klant van Apparaatshop

Ik ben duidelijk en goed geholpen aan de telefoon.

• cp van buren

Levering goed verlopen

• Joris Gijsemans
    Geverifieerde klant van Apparaatshop

Mijn product kwam totaal verwoest aan, de reactie van de verzender ongehoord en onbetrouwbaar.

Antwoord van Apparaatshop

Goedemiddag Joris,

Wij zijn nog steeds in afwachting van je antwoord zodat we het op kunnen lossen.

Fijn weekend.

Guus van Herwaarden

• H Nijboer

Snel geleverd,goede prijs

• Anne Dursin
    Geverifieerde klant van Apparaatshop

Snelle en accurate reactie!!

• Jan van Grunsven
    Geverifieerde klant van Apparaatshop

Alles is goed! Correcte behandeling van het verzoek, snelle service. In alle opzichten top!

• R.J.M. van Aken
    Geverifieerde klant van Apparaatshop

Bedrijf heeft waar gemaakt wat beloofd was. Voor 15.00 uur besteld, de volgende ochtend om 09.30 uur in huis.
    Bezorging van GLS uiterst vriendelijk wat je van andere vervoerders niet altijd kunt zeggen.

• Frederik Ribfluweel
    Geverifieerde klant van Apparaatshop

Snelle levering. No nonsense webwinkel. Kom vast en zeker nog eens terug.

• Tatjana Labio
    Geverifieerde klant van Apparaatshop

Wat een snelle levering! Uitstekende wafelijzer.

• A Teuniussen
    Geverifieerde klant van Apparaatshop

Duidelijk site/snel afgehandeld en razendsnel geleverd

• Zwen Thijssen
    Geverifieerde klant van Apparaatshop

Ondanks de drukke feestdagen kwam de waterkoker de volgende werkdag. Heel efficiënt .

• p Hermes
    Geverifieerde klant van Apparaatshop

Heb zondag besteld dinsdagmorgen gelever

• Thea Smit-v.d.Kuijl
    Geverifieerde klant van Apparaatshop

Besteld na duidelijke uitleg, zeer behulpzaam personeel en snelle levering. Vanaf de bestelling goed te volgen via Track & Trace. Kan geen minpunten bedenken en een echte aanrader.

• Patrick Vandevelde

Goed

• Renzo Kraaijveld
    Geverifieerde klant van Apparaatshop

Ik had op Bol.com een product gezien die ik mijn vrouw graag wilde geven, omdat het zaterdag onze trouwdag was.
    Bij Bol.com stond dat de bezorging de volgende dag zou zijn,alleen zag ik tot mijn verbazing dat dit nit geldt voor de zaterdag als je dus iets besteld op vrijdag wordt het pas op maandag of eerste werkdag geleverd. Ik heb toen Apparaat shop zelf benaderd en Guus was zeer snel met reageren en aan het meedenken hoe dit toch mogelijk zou zijn. Het is wel mogelijk om zaterdag geleverd te krijgen alleen kost dit helaas meer dan een gewone GRATIS levering. Ik had helaas geen gratis levering en heb de verzendkosten betaald waardoor ik wel het geschikte product op tijd kon ontvangen.

• Victoria Fens
    Review voor Apparaatshop

Razendsnel: om halfdrie besteld, volgende ochtend al in huis. Helaas is de timer defect maar meteen bericht dat ze na de feestdagen het apparaat willen laten repareren.

• Marloes
    Review voor Apparaatshop

Goed verpakt en snelle levering, super.

• Mina Bhagwandin
    Review voor Apparaatshop

Alles ging zoals je verwacht bij het online bestellen van een product.