Arabian Scent

Arabian Scent

Bij Arabian Scent vind je door een grote passie voor oriëntaalse parfums een uiteenlopend assortiment aan geuren van de lekkerste oriëntaalse parfumhuizen. Heb je moeite met het vinden van een geurtje? Wij helpen je graag.

• Sarah Bernard
    Review voor Arabian Scent

altijd is alles uitverkocht en pas als het in je mandje ligt, zie je dat. Zorg gewoon dat u voldende voorraad heeft. Al wel 10 keer probeer ik dingen te bestellen: altijd niet voorradig. Haal het dan weg

• Marja
    Review voor Arabian Scent

heerlijke geurtjes voor een nette prijs

• Hoe beoordeel je Arabian Scent?

• Dylan
    Review voor Arabian Scent

Besteld zelfde dag nog verzonden!
    Goede klantenservice, snelle reactie en perfect advies!
    Overal gewoon toppie👌

• serif habesoglu
    Review voor Arabian Scent

Ik heb mijn geurtjes die ik besteld heb niet gehad zou vrijdag komen is niet gekomen daarna zou zaterdag komen is ook niet gekomen..

• Kat
    Review voor Arabian Scent

Al verschillende keren besteld 🐝 Arabian scent, correcte afhandeling van de bestelling.
    De geuren zijn onovertroffen, heerlijk.

• Melissa
    Review voor Arabian Scent

Snelle levering van heerlijke geurtjes waar ik al lang naar opzoek was. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

• Virginia
    Review voor Arabian Scent

De verzending duurde langer dan verwacht. Maandag besteld en hopelijk krijg ik het vandaag 8 dagen later binnen. Terwijl op de site staat binnen 2 werkdagen in huis. Ook meerdere mails gestuurd met de vraag wanneer ik het pakketje ontvang en kreeg pas na 5 dagen antwoord. Door drukte duurde het langer.

Jammer!

• Heresh
    Review voor Arabian Scent

Heel tevreden snel in huis

• Jastin

Lekkere geuren

• Tugce Demir
    Review voor Arabian Scent

Erg tevreden, heel blij met de geurtjes.