Arabian Scent

Arabian Scent

Bij Arabian Scent vind je door een grote passie voor oriëntaalse parfums een uiteenlopend assortiment aan geuren van de lekkerste oriëntaalse parfumhuizen. Heb je moeite met het vinden van een geurtje? Wij helpen je graag.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 10-11-2020 ingetrokken

9,7

• Sarah Bernard
    Review voor Arabian Scent

altijd is alles uitverkocht en pas als het in je mandje ligt, zie je dat. Zorg gewoon dat u voldende voorraad heeft. Al wel 10 keer probeer ik dingen te bestellen: altijd niet voorradig. Haal het dan weg

• Marja
    Review voor Arabian Scent

heerlijke geurtjes voor een nette prijs

• Dylan
    Review voor Arabian Scent

Besteld zelfde dag nog verzonden!
    Goede klantenservice, snelle reactie en perfect advies!
    Overal gewoon toppie👌

• serif habesoglu
    Review voor Arabian Scent

Ik heb mijn geurtjes die ik besteld heb niet gehad zou vrijdag komen is niet gekomen daarna zou zaterdag komen is ook niet gekomen..

• Kat
    Review voor Arabian Scent

Al verschillende keren besteld 🐝 Arabian scent, correcte afhandeling van de bestelling.
    De geuren zijn onovertroffen, heerlijk.

• Melissa
    Review voor Arabian Scent

Snelle levering van heerlijke geurtjes waar ik al lang naar opzoek was. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

• Virginia
    Review voor Arabian Scent

De verzending duurde langer dan verwacht. Maandag besteld en hopelijk krijg ik het vandaag 8 dagen later binnen. Terwijl op de site staat binnen 2 werkdagen in huis. Ook meerdere mails gestuurd met de vraag wanneer ik het pakketje ontvang en kreeg pas na 5 dagen antwoord. Door drukte duurde het langer.

Jammer!

• Heresh
    Review voor Arabian Scent

Heel tevreden snel in huis

• Jastin

Lekkere geuren

• Tugce Demir
    Review voor Arabian Scent

Erg tevreden, heel blij met de geurtjes.

• Rodrigo
    Review voor Arabian Scent

Heerlijke parfums. Goede en snelle levering.

• Murat vd Hoek
    Review voor Arabian Scent

Heerlijke luchtjes, waaronder hun eigen lijn Arabian Scent!

• A. de Wit
    Review voor Arabian Scent

Zeer tevreden! Ruime assortiment. En men kwam met een andere alternatief toen ik zocht naar mijn lievelingsgeurtje die tijdelijk niet op voorraad was (erg attent).

• Seher
    Review voor Arabian Scent

Ik heb 3x Royal Gold besteld ter advisering van een vriendin. Ik heb er echt geen spijt van! Het ruikt zooooo lekker! Ik kan de geur echt niet beschrijven! Ik ben zelf een moeilijke persoon op het gebied van parfum, maar royal gold kan ik zo nog 50x bestellen😍 de gratis samples zijn ook heerlijk, ook daarvan zal ik een aantal bestellen. Woensdag besteld en vrijdag ontvangen, wat wil ik nog meer? Ik ben blij dat ik jullie heb gevonden, jullie zullen me zeker weer zien verschijnen🙌🎉

• Renate
    Review voor Arabian Scent

Maandag besteld,woensdag in huis.heerlijke geurtjes.ben nu al helemaal verslaafd aan de white musk tahara.lekkere "schone zeepachtige"muskus geur.zalig.
    Helaas geen samples bij mn bestelling gekregen...(klein beetje balen😉.ga hier zeker vaker bestellen.top!!!

• Isabelle Bennik
    Review voor Arabian Scent

Ontzettend tevreden met mijn aankoop, woensdag avond besteld en vrijdag ochtend al in huis. Het is nu de 2e keer dat ik wat heb besteld en wederom goed bevallen. Ik zou het leuk vinden om een keer wat gratis samples te mogen ontvangen, dit lees ik bij anderen ook, maar nog nooit iets gehad. wel handig als ik de volgende keer iets wil bestellen, weet ik gelijk welk luchtje ik moet kiezen.

• Bart

Heel goed

• Murat
    Review voor Arabian Scent

Geurtjes en luchtjes van zeer hoge kwaliteit

• Frans Borremans
    Review voor Arabian Scent

Heb vrijdags besteld, zelfde dag al verzonden en zaterdag in de bus. Dat is verbluffend snel. Echt lekkere geurtjes.
    Maar het pakje was al geopend. Mijn drie doosjes zaten er nog in maar ook de Oudh was al opengemaakt.?
    Toch ga ik in de toekomst meer bestellen.

• R van Rijn
    Review voor Arabian Scent

Heb op 16-07 een bestelling gedaan en stond op levering 20-07 door post nl, maar tot op heden nog niets ontvangen. Bij PostNL is de status op 21-07 gewijzigd naar binnen bij PostNL. Op 20-07 is er geen koerier aan de deur geweest, dus ben zeer benieuwd wanneer er geleverd gaat worden.