Aroma Dream
Geniet, droom en ontspan met de aroma dream diffusers en 100% natuurlijke etherische oliën.

Geniet van een fijne omgeving die heerlijk ruikt & droom weg door de rustgevende werking, waardoor je helemaal ontspant.

Lidmaatschap per 02-01-2023 stopgezet

8,2

• Sven Hoogvliet
    Review voor Aroma Dream

Top product. Je kamer ruikt nu lekker fris. Je hebt veel geurtje waar je alle kanten mee op kan ik zou zeggen een super aanrader

• byssch

Snelle levering.

• Altan

Goeie service mooie site

• Sascha
    Review voor Aroma Dream

Zeer tevreden, goeie communicatie.
    Mijn diffuser stopte er na 2 weken helaas al mee..
    Maar hele goeie service en kreeg gelijk een nieuwe toegestuurd.
    En die word dagelijks gebruikt!

• H Smits
    Review voor Aroma Dream

Het is goed om een pakje netjes verzorgt te ontvangen dank daarvoor.

• Fatima
    Geverifieerde klant van Aroma Dream

De kleur komt niet overeen met de foto op de site. Zij zeggen goud maar het is meer bronskleurig. De formaat op de foto lijkt groter dan in het echt. Aan te raden om goed op te letten op de afmeting.

• Menno
    Review voor Aroma Dream

Mooie producten met een goede service! Erg blij met onze Aroma Diffuser!

• Ruby
    Review voor Aroma Dream

Voor Moederdag een prachtige Himalaya zout fuser gehad. De geur wordt goed verspreid. Ik vind het erg fijn dat hij 2 uur zonder oplader kan, waardoor hij niet perse dichtbij een stopcontact hoeft te staan. Erg handig ook met jonge kinderen (ik heb een tweeling van anderhalf jaar), want ik kan hem uit hun grijphoogte zetten. Verder mooie roze kleur en fijn formaat. Kortom, een aanrader!

• E Peters
    Geverifieerde klant van Aroma Dream

Snelle service, goed verpakt!

• Berita
    Review voor Aroma Dream

Geweldige service, hele goede prijs-kwaliteit verhouding, snelle levering. Product is helemaal naar wens en zowel praktisch als optisch een super mooie toevoeging aan mijn interieur!

• Kim
    Review voor Aroma Dream

Fijne diffuser en goede kwaliteit!