Uitslagweg 26a
074 250 71 55

8,8

Helene Van Beers beoordeelde op 2019-08-09

Willy Pothast-Hoekema beoordeelde op 2019-08-08

Het schilderij doet aan al mijn verwachtingen. Het is prachtig!

M beoordeelde op 2019-07-04

Bij bestelling kleurkeuze opgegeven, dat is helaas niet goed overgekomen!
Verder is de kwaliteit prima! Levering eerder dan verwacht en heel goed verpakt.

Katinka De Zwart beoordeelde op 2019-06-13

Jeanette Schurink beoordeelde op 2019-06-12

Delila Dercksen beoordeelde op 2019-05-09

Evelien beoordeelde op 2019-05-08

Prachtig schilderij. Goed verpakt. Stevig hout.

Enige nadeel is dat schilderij twee weken na bestelling pas geleverd werd. Tussentijd geen communicatie.

Cheraine Verschuur beoordeelde op 2019-03-08

Niets op aan te merken. Goed verpakt ook.

Monique van der Helm beoordeelde op 2019-02-26

Lianne Klok beoordeelde op 2019-02-18

Vrolijke kleuren, goed afgeleverd.

Yvonne beoordeelde op 2019-02-15

afwijking ten opzichte van gewenste schilderij is te groot.

Martijn Vos beoordeelde op 2019-02-12

Top, levering precies binnen 2 weken! Goed ingepakt en een erg mooi schilderij :)

T Nieuwenhuijsen beoordeelde op 2019-02-06

Henk-Jan Schippers beoordeelde op 2019-01-03

Margaret Tolboom beoordeelde op 2018-12-26

Wim Schwachofer beoordeelde op 2018-11-22

Snel, netjes en goede kwaliteit

Freddy Huizing beoordeelde op 2018-11-11

Wampie beoordeelde op 2018-10-26

Bijna 1 maand geleden besteld en nog niet in huis, bezorger kan maar tot 14 uur, na een keer mailcontact niets meer gehoord. Vrees voor mijn investering, hoop dat er toch nog geleverd gaat worden......

Reactie van Artdeals.nl:
Beste klant,
Het pakket is inmiddels op zaterdag geleverd. We hebben je hierover al gebeld. Omdat het om fragiele producten gaat, werken we met een speciale koeriersdienst die nog handmatig sorteert. Deze werkt tot een bepaalde tijd en als de klant dan niet thuis is, kan de levering pas later plaatsvinden. Inmiddels gelukt met een andere koeriersdienst, die op afspraak werkt. Onze excuses voor de overlast. Mvg Anne Mijnders

Trees Gordebeke beoordeelde op 2018-10-25

Mooi schilderij en snelle levering.

Reactie van Artdeals.nl:
Beste klant,
Dat is fijn om te horen! Veel plezier met het schilderij!
Mvg Anne Mijnders Artdeals

Elly Kappert beoordeelde op 2018-10-25