B2B Software
B2B Software BV is een van de grote leverancier van softwarelicenties. Onze ervaring en grote hoeveelheden inkoop zorgen ervoor dat u altijd de beste prijs betaald. B2B Software BV verzamelt de nieuwste informatie en ontwikkelingen over software voor u, zodat wij u op de hoogte houden van de nieuwste ontwikkelingen en innovaties op het gebied van software. Wij bieden producten zoals besturingssystemen, Officepakketten, kantoorsoftware en beveiligingssoftware.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 12-08-2022 ingetrokken

8,0

• Connor Oud
    Geverifieerde klant van B2B Software

Licentie aangeschaft die uiteindelijk niet nodig bleek. Klantenservice zei dat ik de licentie had gebruikt om mijn nieuwe laptop te activeren terwijl de laptop eigenlijk een licentie van mijn oude laptop over heeft genomen. B2B Software zou mij binnen 2 dagen contacteren over mogelijk geld terug. Nog niets gehoord.

UPDATE 12/08/2021: Niets meer vernomen van het bedrijf. Probeerde vandaag de aangeschafte sleutel te gebruiken op mijn nieuwe PC, kreeg ik van Windows te horen dat de sleutel al in gebruik is.

• Nel van der Ven
    Geverifieerde klant van B2B Software

Omdat ze mij prima geholpen hebben

• Lusakueno Ntangu
    Geverifieerde klant van B2B Software

Goedkoop, niet verlengbaar, werk zoals het hoort, maakt niet uit Hoelaat je het besteld je ontvangt code direct na het betalen met instructies hoe te downloaden, zonder dat je het zelf moet uitzoeken.

• Ferdie Busscher
    Geverifieerde klant van B2B Software

Omdat het downloaden vlekkeloos verliep.

• jack Beukers
    Geverifieerde klant van B2B Software

software die ze verkopen is verouderd let op met nieuwe computers en oude software installatie. Het kan zijn dat je moederbord aangetast is en delen niet meer werken

• Atze van Wieren
    Geverifieerde klant van B2B Software

Snel en zonder enig probleem

• H. Koops

Prima ervaring