BGNM
BGNM staat voor Be Green Not Mean.

Middels onze webshop willen we een steentje bijdragen wat betreft het tegengaan van plastic vervuiling en de productie van palm olie. Daarom zijn we begonnen met de verkoop van Shampoo- en Conditioner Bars.

Lidmaatschap per 16-04-2021 stopgezet

• Anna
    Review voor BGNM

Fijne zeep en snelle levering

• Jens
    Review voor BGNM

Giftset V een echte aanrader! Conditioner en Shampoobar + een zeepzakje en een bamboo zeepbakje. Bars ruiken heerlijk echt top! Snelle levering.

• Marit
    Review voor BGNM

Heerlijke producten, snelle levering en automatische donatie aan Stichting Trees For All! Meer dan een tevreden klant!

• ArJan
    Review voor BGNM

Wat een mooie producten. Ziet er allemaal erg goed en verzorgd uit. Dank voor de snelle levering. We gaan ervan genieten en komen zeker weer terug als we toe zijn aan vervanging van onze bars. Mooi om op deze manier ook nog een fantastisch goed doel te ondersteunen.

• Jody
    Review voor BGNM

Soapbar en conditioner bij BGNM gekocht en heel blij mee. Je kan er heel lang mee doen en ruikt lekker. Zit ook leuk ingepakt dus ook leuk om als kadootje aan iemand te geven:)

• Guus
    Review voor BGNM

Producten zijn heerlijk en erg mooi verpakt. Snelle levering, dus helemaal tevreden!

• Marcia Dorrepaal
    Review voor BGNM

Snel en betrouwbaar ! Bij een vraag over het product kreeg ik gelijk antwoord! Heel leuk ingepakt en leuk idee voor een cadeau!

• Irma Bakker
    Review voor BGNM

Goed contact, ontzettend leuk ingepakt , ziet er verzorgd uit! Prima kwaliteit / prijs!! Ik heb altijd een paar doosjes met zeepjes en bakjes als cadeau thuis liggen! Prima concept!

• Michelle Koomen
    Review voor BGNM

Contact met de webshop vooraf was zeer prettig, snel en kundig. Pakketje op tijd ontvangen en met veel aandacht ingepakt. Super service! Aanrader :)

• Marc Dorrepaal
    Review voor BGNM

Snelle levering, lekkere producten!