BMW M Shop
Verkoop van BMW, Audi en Volkswagen accessoires, tuning en styling.

Lidmaatschap per 09-11-2018 stopgezet

Snelle en correcte levering 👍🏻👍🏻

• Witte

• Jan Paas
    Geverifieerde klant van BMW M Shop

Goede service ook bij vragen snelle respons

• Reyer Keijser
    Geverifieerde klant van BMW M Shop

Snelle levering en goede kwaliteit

• Daan Kroos
    Geverifieerde klant van BMW M Shop

Razendsnelle levering, en het product netjes verpakt in de doos! Toppie!

• Bjorn De Smet
    Geverifieerde klant van BMW M Shop

Goede service, eerlijk en correct, snel antwoord op mails vooral belangrijk snelle levering waar alles goed in verpakt was!!

• Faroek Tang
    Geverifieerde klant van BMW M Shop

Betrouwbaar, kwalitatief goed spul en snelle levering. Ik ben zeer tevreden en geef als cijfer een 8.

• Nicholas De witte

Trekt op niks

• Mario Brack

Alles tip top

• Sabbe
    Geverifieerde klant van BMW M Shop

Snelle service maar pasvorm van deurslot beschermhoes stemt niet overeen met het type slot. Ik had deze besteld voor BMW e90 maar passen er niet op.

Antwoord van BMW M Shop

U kunt het product altijd retour sturen, wij storten dan het geld terug en ook de verzendkosten.

• Said Boujbah
    Geverifieerde klant van BMW M Shop

E-mails werden snel beantwoord!

• Smits
    Review voor BMW M Shop

perfect product ontvangen na bestelling

• Gerrit Mans
    Review voor BMW M Shop

mooie site, helder en duidelijk en snelle levering

• Mustafa Togan
    Review voor BMW M Shop

Goed op tijd binnen gehad super

• dennis smol
    Review voor BMW M Shop

Materialen(grill) waren beschadigd of verbogen,na gebeld te hebben met het bedrijf werd er aangegeven dat dit niet hoort en zonder problemen kon ik het artikel weer terugsturen en werd er een nieuwe opgestuurd ook de verzendkosten werden netjes terug betaald.
    Al met al prima opgelost door deze nette meneer.De overige onderdelen van de bestelling waren prima en in goede staat van de bestelling.
    Prima bedrijf om zaken mee te doen.

Antwoord van BMW M Shop

Wat heeft u besteld? als er iets beschadigd is of verbogen dat zal door de post gebeurd zijn. Wij controleren alles voordat het de deur uit gaat. Indien uw product toch beschadigd is kunt u deze retour sturen naar ons, wij zullen dan een nieuwe terug sturen en ook uw verzendkosten terug betalen.

• Wildschut
    Review voor BMW M Shop

Er werd snel op mijn vraag gereageerd. Bestelde onderdeel daarna zeer snel afgeleverd.

• Ron Schippers
    Review voor BMW M Shop

Bestelling geplaatst op 26 Dec. '17 , betaald met ideal alleen nog helemaal niets vernomen qua verzend status van BMWMshop tot op vandaag 03 Jan. '18 alleen de bestellings bevestiging.

Antwoord van BMW M Shop

De verzendstatus is i.d.d een tool die wij nu hebben toegevoegd, is nu gekoppeld aan postnl.

• Robert Brus
    Review voor BMW M Shop

Goed verpakt, snelle levering en nette producten voor de prijs die zij rekenen.