Babbeltje Spirituele Cadeaushop

Babbeltje Spirituele Cadeaushop

…Cadeaushop met ‘spirituele’ artikelen die kunnen bijdragen en ondersteunen in het dagelijkse leven, maar ook leuke hebbedingetjes en cadeau artikelen waar je vrolijk van word. Met liefde en zorgvuldigheid uitgezocht…
De zekerheden van https://www.babbeltje.com
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Spiritualiteit heeft mij van jongs af aan al geïnteresseerd. Maar in mijn pubertijd sloot ik mij daarvoor af, omdat ik ‘last’ had van de dingen die ik voelde en waarnam. Daar wist ik niet zo goed mee om te gaan, nu sta ik daar weer voor open en haal ik er juist kracht uit.

Zelfontwikkeling vind ik belangrijk, bewust zijn van je denken en doen, je gezondheid en leven vanuit je intuïtie. Vanuit het schrijven van mijn eigen breinspinsels, blog artikelen en interesse in spiritualiteit is Babbeltje ontstaan.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019