Babiloe Kids
Binnenkort gaat we de webshop babiloekids.nl openen. Het is een online conceptstore met musthaves voor baby's en kids van 0-6 jaar. Unieke, duurzame kinderspullen met een mooi design.

• mireille

super snelle service

• Karin
    Review voor Babiloe Kids

Denise heeft een super leuke webshop.
    En ze pakt haar producten ook super in!!!

• Hoe beoordeel je Babiloe Kids?

• Jill
    Review voor Babiloe Kids

Wat een supermooie website met toffe spullen! Goede communicatie, leuk ingepakt en het ophalen was geen probleem! Het kado zal zeker in de smaak vallen. Ik zal hier zeker nog iets bestellen!

• Kim Poortvliet
    Review voor Babiloe Kids

Heel tevreden, snelle levering en klantvriendelijk. Leuke persoonlijke bedankkaartjes!

• Lisanne
    Review voor Babiloe Kids

Fijn dat ik het kraamcadeau thuis bij je op kon halen. Super service!

• Janske Pouwels
    Review voor Babiloe Kids

Super site! Heel overzichtelijk en erg mooi! Complimentjes.....

• Laura Duijvestijn
    Review voor Babiloe Kids

Zo veel leuke spullen, ik kan gewoon niet kiezen! Ga zeker vaker bestellen, want is nu mijn go-to website voor spullen voor mijn eigen kindje maar ook voor toffe cadeaus! Zo fijn dat niet de standaard dingen worden aangeboden, maar uniekere dingentjes.

• Kimberley
    Review voor Babiloe Kids

Wij zijn zeer tevreden over de service van Babiloe Kids! Het ontvangen artikel had een defect, Denise pakte het snel op en al snel ontvingen wij een nieuw fietsje. Vriendelijk, snel en behulpzaam. Wij zijn fan!

• Laurien
    Review voor Babiloe Kids

Overzichtelijke website met veel originele cadeaus voor kids, ook nog eens superleuk ingepakt. Wij zijn fan!

• Viola Willemse

Wat een fantastische site! 😍
    Hier word ik heel hebberig van!
    Alvast een aantal leuke cadeautjes op het verjaardagslijstje van mijn dochtertje gezet. En een new born mom heel blij gemaakt met een geweldig 1e jaar invulboek! Bedankt Babiloe!!