Backzak
Verkoop van Rugzakken, Wallets en Flipcovers
7,2

• Xavier Van den Bos
    Geverifieerde klant van Backzak

Het duurde echt lang voordat ik het product ontving. Blijkbaar worden de producten op afroep in China besteld. Product was overigens wel prima...maar je moet een lange adem hebben. Service is ver te zoeken.

• Eva Schoonderwoerd
    Geverifieerde klant van Backzak

Op 5 augustus een rugzak besteld met 7-10 dagen levertijd. Nu op 8 september is de rugzak er nog steeds niet. Er wordt alleen verteld dat hij op het vliegtuig zit zonder maar een idee te hebben wanneer hij werkelijk geleverd wordt.

• Hoe beoordeel je Backzak?

• Karin Cohen
    Geverifieerde klant van Backzak

Leuke artikelen voor een betaalbare prijs. alleen passen niet mijn al mijn pasjes en telefoon in de portemonnee zoals afgebeeld staat. Verder tevreden.

• KS
    Geverifieerde klant van Backzak

ondank dat de website aangaf dat het product op voorraad was, heb ik er 4 weken op moeten wachten.

• Linda Hukema
    Geverifieerde klant van Backzak

Ik 2acht al best een poos en heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Zou fijn zijn om meer op de hoogte gehouden te worden van de vooruitgang vd zending

• C.H.C. van Maanen
    Geverifieerde klant van Backzak

Leuke portemonnee besteld. Blauwgroen. Mooi design. Andere review twijfelde of het leder betreft, maar ik ben er van overtuigd dat het kwalitatief goed leder is.
    Minpuntje voor de levertijd. Bij bestelling staat er 5 tot.10 werkdagen. Dat was op 27 april. Nader bericht per mail: levering 14 mei. Werkelijke levering: 18 mei.

• Marieke

Snelle levering, goede kwaliteit

• Mirjam Riegman
    Geverifieerde klant van Backzak

Is nog steeds niet binnen. Inmiddels een brief dat t bij de douane. Vragen zijn beantwoord maar nog niets binnen

Antwoord van Backzak

Beste Mirjam Riegman,
    Natuurlijk begrijp ik dat u teleurgesteld bent. Wij hebben uw pakket op 30 december aangemeld bij PostNL als pakket uit het buitenland waarvoor geen import heffing verschuldigd is. Waarschijnlijk heeft PostNL dit over het hoofd gezien.
    Jammer dat u geen contact met ons hebt opgenomen.

• Nathalie Lambregts
    Geverifieerde klant van Backzak

Mijn bestelling een portemonee is mooi maar van kunstof en niet van leer zoals beschreven stond. Dat vind ik misleiding.Het duurde erg lang voordat ik mijn bestelling kreeg vanuit china.Maar dat stond wel vermeld,het heeft niet langer geduurd dan vermeld stond.10 dagen.

• Jeanine Speeckaert

Prijs kwaliteit!