Backzak

• Auke Middel

Sneller leveren.

Antwoord van Backzak

Beste Auke,
    Natuurlijk willen wij graag sneller leveren, maar in deze tijd van het jaar haast onmogelijk. Gelukkig wist u dat het iets langer ging duren... Veel plezier met uw bestelling.

• Seref Orhan
    Geverifieerde klant van Backzak

Geen sleutel bij mijn backpack

• Gerda Thoma

Nog steeds niks ontvangen
    18-10-2020 besteld
    Duurt erg lang.

• willeke van Raamsdonk
    Geverifieerde klant van Backzak

Ik heb iets langer moeten wachten .Nu ik de super mooie rugzak heb ontvangen vind ik het zeker de moeite waard

Antwoord van Backzak

Hartelijk dank voor uw geduld en de mooie review!

• Xavier Van den Bos
    Geverifieerde klant van Backzak

Het duurde echt lang voordat ik het product ontving. Blijkbaar worden de producten op afroep in China besteld. Product was overigens wel prima...maar je moet een lange adem hebben. Service is ver te zoeken.

• Eva Schoonderwoerd
    Geverifieerde klant van Backzak

Op 5 augustus een rugzak besteld met 7-10 dagen levertijd. Nu op 8 september is de rugzak er nog steeds niet. Er wordt alleen verteld dat hij op het vliegtuig zit zonder maar een idee te hebben wanneer hij werkelijk geleverd wordt.

• Karin Cohen
    Geverifieerde klant van Backzak

Leuke artikelen voor een betaalbare prijs.
    alleen passen niet mijn al mijn pasjes en telefoon in de portemonnee zoals afgebeeld staat. Verder tevreden.

• KS
    Geverifieerde klant van Backzak

ondank dat de website aangaf dat het product op voorraad was, heb ik er 4 weken op moeten wachten.

• Linda Hukema
    Geverifieerde klant van Backzak

Ik 2acht al best een poos en heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Zou fijn zijn om meer op de hoogte gehouden te worden van de vooruitgang vd zending

• C.H.C. van Maanen
    Geverifieerde klant van Backzak

Leuke portemonnee besteld. Blauwgroen. Mooi design. Andere review twijfelde of het leder betreft, maar ik ben er van overtuigd dat het kwalitatief goed leder is.
    Minpuntje voor de levertijd. Bij bestelling staat er 5 tot.10 werkdagen. Dat was op 27 april. Nader bericht per mail: levering 14 mei. Werkelijke levering: 18 mei.