Bakmixer
Bij Bakmixer vindt u alle bakbenodigdheden voor het maken van taarten, cup cakes, donuts en meer. Bakmixer is actief bezig met de verkoop en het geven van advies betreft taart en andere bak producten. U vindt bij ons de meeste populaire merken als Colour Mill en Funcakes. We houden van heerlijke recepten die u gemakkelijk thuis kunt bereiden.
De zekerheden van https://bakmixer.nl/
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021