Ballarini-pannen.nl

Ballarini-pannen.nl

Ballarini heeft al ruim honderd jaar ervaring met het produceren van aluminium pannen van de hoogste kwaliteit. De lange geschiedenis en ervaring van dit merk heeft ervoor gezorgd dat de kwaliteit van de producten gegarandeerd kunnen worden.

Om de wortels van het merk te benadrukken zijn de torens van thuishaven Rivarolo Mantovano nog altijd het symbool van het merk. Jaarlijks worden er zo'n twaalf miljoen Ballarini pannen over de hele wereld verkocht. Of je nu kookt op gas, via inductie of keramisch, dit merk heeft voor iedere warmtebron geschikte pannen in het assortiment. De producten zijn stuk voor stuk geproduceerd in Italië waardoor je bent verzekerd van de beste kwaliteit producten. Met de pannen van Ballarini haal je Italiaanse kwaliteit in huis en kun je optimaal genieten van het bereiden van de lekkerste gerechten.

Sinds kort maakt Ballarini deel uit van de Zwilling Groep. Je kent Zwilling natuurlijk van de kwaliteitsmessen uit Duitsland, maar wist je dat ook Staub (ovenschalen). Miyabi (Japanse kwaliteits messen) en Demeyere (RVS pannen) deel uitmaken van de Zwilling Groep?

Ballarini-pannen.nl levert alle pannen uit voorraad, vóór 12.00uur bestelt is vaak de volgende werkdag geleverd. We geven minimaal 4 jaar garantie. Wij berekenen géén verzendkosten. Wij versturen zowel naar adressen in Nederland, België als Duitsland.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017