Balneos
Balneos biedt mineraalzouten van minerale bronnen om thuis te gebruiken. Mineraalbronnen zijn al eeuwen bekend om hun helende werking en worden veelvuldig gebruikt. Ze zijn zelfs bewezen effectief bij een aantal huidaandoeningen. Balneos producten maken het mogelijk om ook thuis te kunnen baden in speciaal mineraalrijk water. Naast zouten om op te lossen in een (voeten-)bad bieden we ook een aantal hulpmiddelen om mineraalzout te kunnen gebruiken onder de douche zodat regelmatig gebruik van zouten in de dagelijkse routine past.
De zekerheden van https://www.balneos.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019